Gustav Adolf

Vet inte om jag får mig själv att framstå som väldigt disträ med klockor, tidrapporter osv. Kanske stämmer det för idag kunde jag ätit upp min hatt på att det var fredag. Jag får vänta en dag till och rikta in mig på kvällens ärtsoppa istället.

Gustav Adolfs dagen idag med den smaskiga bakelsen som extra bonus, ska passa på att äta en. Missa inte heller Farsdag på söndag, ska göra mitt yttersta för att inte missa min kära far. Får dock bli firande på lördag eftersom jag inte är hemma på söndag.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hihi du verkar lite disträ i programmet oxå i mellanåt eller så kanske det är eftertänksamhet? =)Tex när Johanna frågade dig där i parisehjulet om du är en romantisk kille dröjde svaret lite hmm:ande och sen är det fler tillfällen jag tänkt på det men kommer inte på fler exempel nu. Men det är charmigt för att det är du lixom!

2008-11-06 @ 13:57:37
Postat av: anna

Äta bakelser och sådant hela tiden!

2008-11-06 @ 15:51:14
URL: http://ecsapologist.blogg.se/
Postat av: Moster

Alex

Oj, jag glömde också bort Gustav Adolf. Tänkte också på honom ett ögonblick i morse. Sen kilade jag iväg och gjorde en massa andra saker. Nu sitter jag inne och suktar efter hans bakelse. Men det är alldeles för mörkt för små mostrar att gå ut nu.

Söta Alex, maila mig en Gustav-Adolfsbakelse!

2008-11-06 @ 18:25:05
Postat av: yllestrumpa

inte hemma på söndag ? haha ska du till Johanna elelr ? skövde nästa haha du e störtskön!! fortsätt o vara så där disträv för det e du!!

2008-11-06 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0