30år och halvdement

Åh fattar inte hur jag kan vara så glömsk. Jag ringde till min frisör Anna förra veckan och tjatade till mig en tid idag kl 09, trots att hon inte öppnar förrän 10. Vad händer, jo jag glömmer det helt! Med dåligt samvete ringer jag henne vid 9 och ber om ursäkt men hon bara "det gör ingenting", klart som f*n att det gör det. Själv hade jag blivit vansinnig, kanske borde jag tänka som henne, "jaja, jag fick ju i allafall gå upp lite tidigare och sitta och vänta tills vi öppnar på riktigt". Förlåt igen Anna!

Idag är det Champions League, jag gillar ju fotboll som bara den men det är så mycket fotboll och annan sport hela tiden på alla möjliga kanaler att det inte blir något speciellt att se en bra match, det kommer ju ändå en ny imorgon och i övermorgon osv. Jag har alltid kollat på sporten men senaste tiden har jag inte kollat någongång. Känner mig övergödd på sport, det trodde jag aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipper inte Johanna dig??? Hi hi...

2008-10-23 @ 22:12:44
Postat av: Alex

Jo en gång har hon gjort det och jag blev jättenöjd. Men så långt att åka dit varje gång.. :-)

2008-10-23 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0