arg dansk

Oj vad trött jag var imorse efter Hellacopters, trodde sista dagen var kommen men segade mig upp och missade bussen. Kom ändå till jobbet på gott humör men detta grusades av att en vansinnig dansk ringde och skrek i luren. Men jag repade nytt mod och blev snart på gott humör igen.

Imorgon ska jag som sagt åka med Jonny och Andreas till skövde för att på lördag åka hem igen och jobba. Kl 19 är tanken att jag ska stå redo i en innomhusvolleybollhall, på hugget att smasha sönder motståndarna. Tur att jag helt enligt gamla kristna värderingar är ledig på söndag, kommer osökt att tänka på den här låten http://www.youtube.com/watch?v=woxYmS5RvFw
Lite göteborgsrock.

Eftersom jag inte kommer hinna hem under helgen behöver jag packa. Har då två alternativ;
Alt 1. Packa ikväll
Alt 2. Packa imorgon bitti

Lämnar detta som en väldigt spännande cliffhanger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0