bönder söker

Har kollat på Bonde Söker Fru och Magnus verkar ju helt borta, bara står och gubb-sneglar på deras bröst och rumpa. Han sa något i stil med "hon hade ju några kilos övervikt, men det är ju inget som inte går att träna bort"..... Han verkar bara j**ligt obehaglig. Släpp inte lös den killen bland tjejer, känns som han är kapabel till många konstiga saker.

Jag får väl äta upp detta vad det lider, även om jag inte tror det.

Appropå bönder, Ellos vann tydligen häromdagen men på sön blir det svårt för dom. Annu svårare blir det för Daniel Mobaeck, matchen är ju på sön och han kommer väl vara sjukt bakfull. Tur att dom åker spelarbuss så han kan ställa rattfyllobilen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är dum! Faktiskt dom mest obekväma skor jag haft! Gick gick det!

2008-10-23 @ 10:11:33
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag håller verkligen med om det med han magnus, läskig typ. du verkar verkligen vara en toppen kille du! hoppas på att det blev du och johanna tillslut :) så söta som ni var ihop! :) Kram kram!

2008-10-26 @ 22:37:43
Postat av: Emelie

Hehe jag håller med dig gällande Magnus, man hör direkt på han vad det är för typ!! Skönt att höra att även en kille reagerade på det han sa =)

2008-10-27 @ 22:54:12
Postat av: "cedlo"

Tycker precis samma sak om den spinkige, dryga bonden! "Du var ju lite knubbig..." eller vad han nu sa. Och tjejen som bara TOG det!? Nä fy, läskig är bara förnamnet...

2008-10-28 @ 16:51:06
URL: http://cedlos.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha, å i förra programmet sa han om en tjej "kilona sitter på rätt ställe" Han är vidrig den där..

2008-10-31 @ 00:33:49
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: A

Riktigt läskig man, hela han utstrålar något galet, lägger upp planer och har sig, massa underliga krav och förväntingar. Och det du skrev ovan Johanna, ang kilona på de rätta ställena, jag tappade hakan och kände mig totalt äcklad, vilken idiot.

2008-11-06 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0