kvällens musik

Dagens youtube-klipp återfinns här http://www.youtube.com/watch?v=moZaLtUTaZg skrivit om honom tidigare, Kurt Nielsen World Idol vinnare och min boss Marcus stora favorit. Hans låtar brukar ljuda i butiken på dagarna, Kurts alltså. Mackan har inga egna låtar men han kan alla Idol deltagre i alla länder genom alla tider.
Annars är han jättesnäll.. ;-)

Men va sjutton jag ska inte snåla med musik, detta är lite oväntat. En ballad från Stone Sour där sångaren från Slipknot sjunger...väldigt fin låt att tänka på någon till  http://www.youtube.com/watch?v=z9APO-2pCyk

Kommentarer
Postat av: Mackan

Haha. Jag kan alltid göra en coverplatta!

2008-10-30 @ 23:21:46
Postat av: Karin

Jag gillar också Kurt... shit vilken röst! Du kan väl säga till Marcus att han får dra igång en kampanj för å få hit honom till Scandinavium :)

2008-10-31 @ 20:08:29
Postat av: Alex

Ja du Karin, är det någon som skulle kunna få hit Kurt så är det Mackan. Han brukar ge mig uppdrag, så jag ska ge honom ett från dig :-)

2008-10-31 @ 20:34:48
Postat av: Mackan

Karin jag ska se vad jag kan göra! Har en telefonkonferens på Måndag där jag ska lobba för Kurt.

2008-11-01 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0