lön&lördag

Känner att folk blir lite mer köpsugna och ganska mycket fullare första dagen lönen trillar in. Jag vet att jag inte är den första som tänkt på detta men kan ändå inte låta bli att förundras lite. Det brukar ju trots allt vara 4veckor per månad. En av anledningarna till att jag kom att tänka på detta var att jag var ute med Jimmy och drack några öl på Bitter på Linnégatan där folk hade suttit sedan buffén öppnade vid 16.00 och inte alla hade satsat bara på mat.

Med risk för att låta dryg, tycker jag att det är lite jobbigt när folk kommer och tjatar om hur det gick i programmet och blir sura när jag inte kan berätta det. MEN det är jättekul med dom som säger att dom hejar på mig och önskar lycka till.

Nu ska jag ta en kaffe, komma igång lite och jobba lite mer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker det verkar säga sig självt hur det gick i programmet?

... eller?

Varför verkar du annars bo i Göteborg och ha en egen frisörska när Johanna faktiskt jobbar som sådan? :)



Ni är iallafall ett väldigt härligt och sött par på tv.

2008-10-26 @ 16:10:12
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-26 @ 16:14:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se

:)

2008-10-26 @ 16:15:19
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Alex

Julia:

Ja det stämmer som du säger men det behöver ju inte betyda ngt för utgången av serien. Anna som jag klipper mig hos har jag varit hos i ca 2år.

Ja idag var det väldigt fint :-)

2008-10-26 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0