missat möte

Hahah, kul att många tittar in här efter Johannas länk. Får se om någon återvänder. Finns lite gott gammalt material att kolla in från första inlägget som gällde min första resa till Skövde. Riktigt nervös och tveksam. Imorgon smäller det, jag och Jeppe, ofta kallad Jr, ska på Hellacopters på Trågån´, det är deras avskedsspelning.
Idag skulle jag tydligen gått på ett finansrådgivnings-möte men dagarna flyter lätt ihop så jag var tvungen att ringa återbud. Ändå ringde dom och bokade mig i Juni och skickade ett påminnelsebrev. Liite slarvig

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser:)

2008-10-14 @ 14:31:59
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jorå, här är en till som läser.

Blev lite paff när jag igår kom på att "shit, Det är ju han i tre-butiken på allum" (och jag har nästan slitet håret av mig när jag inte kom ihåg vart jag sett denna söta kille så många gånger)



Hur har du det nu då? Efter inspelningar och allt som vart.



Kram, Daniela



2008-11-20 @ 00:22:21
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0