Nr 7

Jaha, då är det inte ens hälften av avsnitten kvar på årets program. Men gårdagens avsnitt var ju händelserikt på många sätt. Magnus fick sina fiskar varma, han verkade onekligen full och hans resonemang angående hans svartsjuka fanns det ingen direkt substans i hans resonemang..MEN man ska väl akta sig lite för att tycka för mycket då jag sälv vet att allt inte kan vara med. Det är lätt att hans del i det hela försvinner. Kan faktiskt förstå delar av hans tankar, som att Rikard tar en hel del plats. Kanske kokade det över när han (Rikard) satt som Bob Dylan men både munspel och gitarr..

Själva hade vi några väldigt härliga dagar på Sjötorp. Jäklar vad SMS:en rullade in efter mitt bad. "Blek och lönnfet" var dom samlade omdömena..tror att det var en hel del med glimten i ögat. Träningen och solning var inte produktionens högsta prio. Tyckte jag fick med snygg omedveten produktplacering med en pikétröja med en stor 3:a på bröst och arm.

Nog om detta, är ledig idag men sen kör vi resten av veckan.

Igår var det en sorgens dag för fotbollen, Hyrgryte gick upp i Allsvenskan. Kul att dom får fullt på Valhalla när det är gratis inträde. Annars brukar det ju i bästa fall komma 1500pers. Jag sörjer extra mycket för mina vänner Jesper och Tallroth.. jag vet att det blir ett tungt 09´ för er.

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Vilka ofina påhopp! Lite späck klär vilken stilig man som helst.

2008-10-20 @ 21:21:33
URL: http://mysticqueen.blogg.se/
Postat av: Alex

He he tackar tackar, skönt att ha ngn på sin sida ;-)

2008-10-20 @ 21:53:54
Postat av: Bara Jag

Inte då! Söt som socker skratt

2008-10-20 @ 22:14:35
Postat av: Vän av ordning

Hej Alex!

Vill be dig vänligen men bestämt om att deltaga i en kurs om att använda det svenska språket korrekt i både tal som skrift. På återseende med hopp om förbättring.

2008-10-21 @ 00:04:18
Postat av: Alex

Trevligt med kurs, är det möjligen du själv som håller i den. Säg bara var vi ska vara och skicka inbetalningskortet till mig.

2008-10-21 @ 08:33:57
Postat av: Anonym

Haha, klockren kommentar tillbaka angående kursen! Jag diggar dig :D

2008-10-21 @ 13:16:53
URL: http://cillii.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Ännu värre blir det om Assyriska går upp tillsammans med Örgryte! Då ska jag också sörja lite grann :(

2008-10-21 @ 14:43:07
Postat av: Alex

Natahlie:

Ja en olycka kommer ju sällan ensam säger dom. Men Gud är god och hela den biten. Så vi hoppas..

2008-10-21 @ 16:52:33
Postat av: Nathalie

Haha, ja det är sant. Annars kan vi ju alltid hoppas på att mitt elfsborg vinner över ditt blåvitt på Lördag, eller? ;)

2008-10-21 @ 17:37:56
Postat av: Alex

Nathalie:

Kan inte på något sätt hoppas på den hemska tanken. Vi får se vem som avgår med segern :-)

2008-10-21 @ 18:54:44
Postat av: Nathalie

Jag ogıllar verkligen att behöva erkanna att du faktıskt vann :/ Men SM guldet vınner Elfsborg :)

2008-10-26 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0