rolig annons

Läste en rolig bröllopsannons i gårdagens Göteborgs Posten. En ensam kille på bild och texten "Jag har gift mig"... och ett tjej namn. Skrattade som bara den men sedan kom jag på att hon kanske hade dött när dom skulle ta kortet. Men fick inte riktigt ihop det. Hade dom tagit fotot samma dag som dom gift sig måste hon ju dött precis efter cermonin. Väldigt tråkig fest på kvällen.
Ett annat allternativ var ju att dom gift sig och sedan skulle ta kort några dagar senare, inte mycket bättre men men. Visste inte vad jag skulle tro. Idag kom förklaringen i samma tidning, en svensexa som hade gått lite långt var tydligen svaret.

Många sköna kommentarer , nästan oroväckande många positiva, bara en människa som tyckte att jag bara gnäller. Eller inte bara men tydligen till 90% som denna någon räknat ut..ett väldigt tråkigt liv hade jag också.
Bara att säga välkommen till min hemska verklighet :-)


Kommentarer
Postat av: Fia-Mia

Hej Alex!

Vill bara tala om att din medverkan i ensam mamma söker har gjort min tråkiga höst både varm och ljus:)

Det är ju underbart att se dig och härliga Johanna tillsammans, min man undrar varför jag sitter och ler åt programet men man blir ju nykär själv..

Du har många+++ för du verkar inte vara inställsam och fjäskig, varken med Johanna eller hennes barn bara så himla naturlig och go. Jag håller alla tummar för dig och hoppas att det på riktigt klickade mellan Er! Ser fram emot att se fortsättningen och hur det gick/går sedan.

Varmt lycka till!!! Fia-Mia.

2008-10-31 @ 11:59:12
Postat av: Alex

Hej Fia-Mia!

Vad glad jag blir att programmet lyst upp din höst! Glädjer mig också att du tycker att jag sköter mig. Fortsätt hålla tummarna så ska det nog gå bra. Hälsa din man också!

2008-10-31 @ 16:29:03
Postat av: Amanda

Hej Alex

Du e inte alls ngn tråkig typ som ja såg ngn har skrivit.. det är nog tack vare dej o Johanna som jag kollar på programmet. Jag menar vem vill kolla på karaoke glada Nina eller Fröken fin från Västervik? Det är ju Johanna o dej man bara sitter i soffan o storler med hela anisktet åt. sen när programmet e slut så har man väl lett för resten av veckan haha näe bra jobbat alex!! Fortsätt vara dej själv.. kramar

2008-10-31 @ 19:41:25
Postat av: LIsa

Heej Alex

vikken rolig hunmor du har =) verkligen skoj ...du o johanna fetpassar ju i hop. hoppas du charmade henne ända till slutet.. men asså nu tycker ja du ska berätta resten av de me krister de e dax nu ha ha . förresten har du sett att han har skrivit i johannas blogg o ursäktat sej att han inte kunde vara den hon sökte hahaha ja skrattade gott åt det när ja läste det... haha trevlig helg..

2008-10-31 @ 19:45:28
Postat av: Camilla

Haha, du är ju bara för rolig, inte många som har den humorn. Kan bara säga att man blir riktigt glad och får sig ett gott leende av din blogg :)

2008-10-31 @ 19:50:21
Postat av: Alex

Amanda, Lisa, Camilla:



Jag blir så glad av att läsa era inlägg att det är tur att jag har mina öron så leendet stoppar någon gång!! Tack!!

2008-10-31 @ 20:51:06
Postat av: Pilla

He he, tror du får så många kommentarer för att tjejerna är förtjusta i dig;-)

Väljer inte Johanna dig kanske du kan få en egen tv-show- "the bachlor";-)

2008-10-31 @ 21:28:58
Postat av: Alex

Ja en egen serie hade varit perfekt!

2008-11-01 @ 10:46:50
Postat av: Pilla

Precis, då kunde DU välja och vraka efter ditt tycke och smak!

2008-11-01 @ 11:47:00
Postat av: Camilla

Hej. Jag har oxå sett den bröllopsannonsen i GP men jag hörde att det var så att hon ville inte ha en bild på sig i tidningen så han fick sätta in en bröllopsannons med bild på bara sig själv i så fall..

Ha det bra!!

2008-11-07 @ 16:18:03
URL: http://bymilla.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Det är en pr-kupp från en fotostudio =)

2008-11-15 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0