sommarhångel och 5-2!

Instängd en hel dag med Tobbe i butiken...låter värre än det var. Dagen fick en fin guldkant när Blåvitt, lite slitet uttryck, mosade ner Ellos rakt ner i en riktig gräsmatta. Jag känner mig alltid väldigt tom efter en seger, typ, ok det gick vägen men man ska inte hurra för mycket bara njuta. Hur som, IFK har länge haft svårt mot ellos, men idag tog vi revach med råge.

Jag brukar inte bli rörd men idag när vi var och badade ute på Saltholmen blev jag verkligen tagen. Inte så mycket  för att det var jag, utan för hur jäkla fint dom fick till det med riktig svensk sommar på film.
Kommer så väl ihåg att dom teamet skulle komma till mig ca 15, sedan blev det 15.30, 16,30...jaja sena som fan. Jag gick och småplockade. JAG var nervös, men Johanna var ju sju resor värre. Trodde inte att den hårdingen kunde bli nervös.

Har ju varit inne på spåret att byta blogg, håller dock fortfarande på och filar lite på den...

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Alex!

Skulle bara säga att du o Johanna var så söta på Saltholmen!

2008-10-27 @ 18:13:56
Postat av: Anna

Hej Alex!



Du är såå himla söt och charmig. Hoppas att det blir du och Johanna. Ni är så fina tillsammans. Kram Anna

2008-10-27 @ 20:13:47
Postat av: Alex

Anna och Elin:



Tack så mycket! Ja det blev riktigt snyggt ute på Saltholmen, tur att det var så fint väder just där och då. Ganska sent på dagen plus att vi hade väääldigt dåligt med tid. Hade lite annat inbokat på kvällen.

2008-10-27 @ 22:06:35
Postat av: Therese

Hej alex!

skulle bara säga att du o johanna passar så bra ihop. Ni är verkligen kära ihop. Hoppas de blir ni två.kram Therese

2008-10-28 @ 19:35:24
Postat av: Anna

hej alex! tycker du passar bäst ihop me johanna, hoppas ade blir ni. följer programmet varje söndag:)

2008-10-29 @ 12:44:42
Postat av: Jojjo

hej alex var ni där senare på eftermiddagen eller ? om inte teamet kom te dej förrän vid halv fem måste ni har as stressigt ju te stranden o allt ? eller blev d dagen efter eller?

2008-10-29 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0