Tack för allt

Niclas Alexandersson slutar, förr eller senare oundvikligt men när det verkligen kommer på pränt blev jag nästan gråtfärdig. En bättre representant för blåvitt och för fotboll kan knappast finnas. Nicke jag vet ju att du läser detta, jag kommer sakna dig otroligt mycket! Trodde inte jag var så här blödig, du är ju inte död men jag kommer inte ifrån den jobbiga känslan av att du lägger ner. Jag lyssnar på kärlekssånger, känns som du gjort slut med mig. Men det är bara att bita ihop och gå vidare. Om ingen försöker förstöra för mig ses vi på Olympia 9november.

Love!

/A


Kommentarer
Postat av: en som kan fotboll

Niclas suger en av sveriges sämsta spelare. tacka vet jag gravhem vilken lirare!

2008-10-02 @ 10:15:28
Postat av: Jonny

Alex är kung !!!

2008-10-07 @ 17:39:09
Postat av: Anonym

utan alla spelare från HBK så hade IFK kammat noll.. =)

Håller på dej Alex, hoppas du och Johanna får ihop det!!

2008-10-26 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0