Kurt Nielsen

Ajaj, nu har jag legat av mig..lite fyndigt men dra inga förhastade slutsattser. Menar att jag inte skrivit på bra länge. Lätt att tro att mitt intressanta liv har stangerat, men icke. Veckan har bjudit på både smått och gott, kanske mest smått i och för  sig. Mitt Lisebergsbesök i Pariserhjulet har rönt många trevliga komplimanger ang min bakdel. Har länge försökt få ut mina företräden till den stora befolkningen. Måste här rikta ett tack till Johanna som på ett trovärdigt sätt kunde läsa min förskrivna replik utan att staka sig, och dessutom tyckte att lite pengar under bordet var en skälig betalning.
 Måndag och ledighet, blev en fin dag som varvades upp med lite shopping i Blåvitt-boutiqen, följt av lite öl OCH som avrundning en härlig seger med 2-0 mot söderpojkarna.

Sedan en lång minnesförlust fram tills att jag nu sitter här och lyssnar på olika låtar på U-tub. Kollade lite på det bedrövlig idol programmet. Många har kännt sig kallade men ingen har haft en schysst kompis som bett dom fortsätta sjunga i duschen eller på singstar. Vat att jag inte delar denna åsikt med så många andra. Tack vare Mr Malle har jag upptäckt den enda som är värd namnet Idol, Kurt Nielsen. Ser ut som skit men sjunger helt fantastiskt. Hade han bara sett ut starx under medel hade han tagit över världen men men det är inte alltid rättvist. Kolla upp den mannen.

Nu gör jag på lite ledighet och hoppas kunna berätta om den ledighet i punktform

Kommentarer
Postat av: Jane

Kurt Nilsen, har man lyssnat på länge. Och jag håller verkligen med dig, han är sjukt bra! En av dom bästa. En som också är sjukt bra är Jason Mraz, inte bara låten I´m Yours, utan har har gjort många andra sjuk bra låtar som dock inte spelas på radion.. Men hans alla album bör lyssnas på.. Men jag håller helt klart med din om Kurt Nilsen..=) Bra musik smak du har!=)

Mvh//jane

2008-11-05 @ 23:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0