Hellacopters!!

Då var sista spelningen med Hellacopters avklarad och en snygg t.shirt rikare blev jag också. Helt otroligt bra spelning men annat var inte att vänta.
Har löst alla mina åtagande för dagen, utom att handla. Det kan vara ett av dom viktigare men jag för köra på köpmat istället.
Var inne i stan och uppdaterade min garderob med lite tröjor och jeans.

På fredag drar jag, Kryckan och Jonny till Skövde...igen för att återuppliva lite minnen från i sommras. Ska bli jättekul att träffa Johanna igen. Håll er uppdatearde på alla möjliga bloggar men bäst är nog här. Har ju inte kört med bilder innan på bloggen, kanske dags att ändra på det, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hallå? Volleybollen då? Du hinner väl hem till lördag! :)

2008-10-16 @ 11:05:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja inga problem att hinna till det. Kommer vara sjukt taggad...se upp

2008-10-16 @ 11:12:17
Postat av: Maria

Vad fin sidan har blivit. :) Välkommen till Skövde då. :)

2008-10-16 @ 19:43:56
Postat av: Jr.

Haha..jaså, sidan har fått ett nytt utseende ändå...

2008-10-16 @ 20:36:20
Postat av: Alex

Tack Maria! Tack för välkommnandet, kanske ses :-)

2008-10-16 @ 21:33:57
Postat av: Maria

Bäst att hålla ögon o öron öppna när en så söt kille kommer till stan. :)

2008-10-17 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0