dagen efter utgång och volleyboll

Inte varje dag man sitter uppe och skriver en söndagsmorgon strax innan 09 men det har sina anledningar. Tar väl det från början, i fredags när arbetsdagen började närma sig sitt slut kom Jonny och Andreas förbi jobbet och plockade upp mig. Sedan var det raka vägen upp till skövde. Väldigt kul att åka Jonnys bil alla tre igen. Under inspelningen "brukade" J komma förbi och hämtade upp mig och andreas, så känslan kändes igen.
När vi kom till slutdestinationen, åkte vi förbi Johannas salong. Jag har blivit ganska lurvig i huvudet och behövde fixas till lite. Johhana var inte där just när vi kom så hennes kompis som också heter Johanna men kallas Mini klippte mig. Tack så mycket!

När alla kommit på plats var det bara att hoppa in på Bogrens. Vi hade jäteskoj och det var roligt att så många kom och ville fråga och prata om det som hände under sommaren. När natten kom och stället stängde gick vi till ett kebab-ställe och käkade lite kvällsmat, i folkmunn kallat fyllemat.

På morgonen åkte vi hem och grabbarna släppte av mig på jobbet. Sen var det det här med Beachvolleybollen, en väldigt rolig lördagsaktivitet med många roliga människor och mycket sand. Ett elakt regn föll hela kvällen över göteborg men dettta faktum tog inte partyhumöret ur gänget. Så vi åkte in till Linné och åt och drack några öl. Kände inte mig inte riktigt på partyhumör, varför jag tog det vuxna beslutet att åka hem till sängen istället...lite kul med tanke på var vi var.

Program sju i antågande...Blåvitt vann över Kalmar, åker aldrig hem med sorg, tjalalalalala..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, Istället:) Hoppas du sov gott!

2008-10-19 @ 10:16:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0