halvtid

Jaha ännu en helg avslutad och en ny vecka har tagit sin början. I lördags var jag ute med lite folk. Efter diverse förfester åkte vi till Nivå. Tur eller otur att Fabian jobbade i baren...blev rätt bra på trycket. Ska enligt vissa källor stått och sovit inne på Excet, var tydligen där också.
Programmet var riktigt kul att titta på. Fick visa upp min talang i tvättstugan. Tror nog att grannarna gillade det, behöver aldrig mer städa där nere i alla fall. Den uppmärksamme noterade också min för kvällen specialskrivna dans. Lite mer syderopeisk än dansband. Minoritetsmannen som tydligen hette Christer fick respass precis på det sätt han förtjänade. Hade inte Johanna skickat hem honom hade jag gjort det själv. Har många saker på den gubben, som inte är till hans fördel..yeah yeah skit i honom nu.

Skulle varit ledig idag men Dr Junkovich var tvungen att passa polackerna i lägenheten och jag ställer ju alltid upp. Håller på att leta ett lämpligt sätt att komma ner till skåne 9nov. Lutar åt en buss med orginaluppsättningen av MHK. Där ska jag förhoppningsvis möta upp exil-göteborgaren Jonny.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Förhoppnigsvis ? klart som fan vi möts upp i H-borg :-) får avböja min sittplatsbiljett och stå denna gången då....

2008-10-14 @ 13:17:29
Postat av: Anna

De ni skriver om christer är inte alls den uppfattningen man fått i tv. Man ser vad en kamera kan ljuga.=)

2008-10-14 @ 16:10:31
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0