besviken, konstig och..

när man har mycket att göra hinner man inte med så mycket men känns som när man inte har någonting att göra hinner man inte heller med så mycket. lite som med den här bloggen. Nu är jag inne i ett mellanting och kanske skriver lite igen.
får väl avhandla den där j*vla matchen igår, gajs vann och so what. Någon gång ska väl dom också vinna.  punkt.

Annars har inte så många liter runnit under broarna, jobbet har kommit igång och träningen kan vara på gång. Gäller att jobba upp ett visst behov innan det börjar snöa för då är det inte lika kul att sprinta ut med mössan på svaj. Efter den här sommaren känner jag inte igen mig själv i vissa situationer, kan inte förklara det mycket närmare än så,  tillståndet är inte bara possitivt, knappt ens bra. låter riktigt mysko, ska själv försöka sätta en diagnos eller kanske bara låta det bero.

Hade tänkt hitta på lite roliga saker i helgen men den jag tänkt göra det med har ställt sig oanträffbar, skit i det jag krusar inte. Alternativ två är att dra med farsgubben till landet och elda i spisen och slappa och släppa.

Lustigt att enda gången gaisare hör av sig är dom vinner en match mot blåvitt, annars är dom väldigt anonyma. Idag såg jag ett flertal gajs-ufon som satt uppklädda till tänderna, i den mån dom hade ngr kvar. Igår, innan matchen, såg jag en (1) och han var 4-5år och lekte i slottsskogen...gråsuggor kryper tydligen också fram....vart 16år.

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Det låter inte bra Gubben?? du får ya och ringa och berätta..

2008-09-03 @ 00:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0