chile

Där sprack nästa helgs skåneparty, bara för att Dr sålde lite mer än nästan alla andra förra månaden. Men bara att kasta om planerna och sikta på ny helg. Skåne är kanske inte så kul på vardagar.. Känns som det är torsdag idag, Efterlyst, eller Golnytt som jag hårde att det kallas, har ju gått i 100år på torsdagar. Som att byta Sportspegeln till måndagar. Fotbollslivet går verkligen i vågor. I söndags var det glädje och världherravälde idag oavgjort mot Ljungschile (vet att det inte stavas så). Tur att man inte är Gajsare då hade det alltid varit ner och ibland upp, eller hur (S)langen?

Lön på fredag, vilket kommer innebära att jag inte betalar mina räkningar förän slutet på nästa vecka. Fredag ja, skulle ju ut med Jr men han fick kalla fötter när det börjar dra ihop sig. Lördagens utgång känns fortfarande hyffsat spikad. Fick ett uppiggande sms om att inte glöma. Ska som bonus jobba bakfull och eländig både lör och sön, Mackan läser väl inte detta och ingen tipsar väl honom..

Kommentarer
Postat av: Gaisarn!

HAHA jag skulle vilja säga mer upp nu! Har en derby vinst i bakhuvudet. Vinden har vänt :) vi är bara 7 poäng bakom dom blåvitta små äcklena nu. Helt säker att vi kommer i kapp er, isåfall är det chamanage till alla, vore ju att jämnföra med ett sm-guld :) Ser fram emot söndag!

2008-09-25 @ 11:22:04
Postat av: Mackan

Tror du ja!

2008-09-25 @ 12:39:37
Postat av: Pedro

Var e Spaghetti compadre?

Du måste snyta dig, du luktar fisk!

2008-09-26 @ 01:12:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0