för stort allvar

känner bara lite spontant på fredagens förmiddag att det är en del människor tar sig själva på ett alldeles för stort allvar. Själv tar mig själv bara på hyffsat allvar, 
Nu startar det på söndag, många tycker det ska bli kul att följa, själv vet jag inte vad jag tycker mer än att det kommer bli segt att se saker man gjort för flera månader sedan. Jag håller ner förväntningarna på mig själv och hoppas på det bästa en del gör helt tvärtom men det är inte min huvudvärk, se första stycket igen..

Min helgplanering har hängt sig en aning, det var tänkt att jag och pappa skulle åka till landet i helgen men den planen är på väg upp i rök. Så nu ångrar jag mig att jag inte körde långhelg nästa vecka istället då kunde jag åkt till solna och kollat på fotboll..jaja.

Kommentarer
Postat av: ADAM NORDSTAN

Hallå tröttille-mannen! Klart det skall bli kul och se!

2008-09-06 @ 15:10:13
URL: http://newdirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0