utgång

kära nätdagbok!

Igår var jag full, inte jättemycket bara lite. Jag var hos Eckan som hade stor bjudning. Träffade en hel del linnémänniskor som jag inte sett på länge, det var kul för både dom och mig. Roligast var kanske att se Pc full med både mat och alkohol. Vid midnatt packade jag ihop mina saker, dvs skor och jacka och åkte in till stan. Excet bjöd upp till dans med Erik och hans vänner. Erik drog på den stora trumman med både jäger och öl när jag beställde för att sedan när han köpte gå över till den, i mitt tycke, mer ovanliga vatten och grogg. Det är ju som att lägga mer ved på elden för att sedan hälla vatten över och försöka tända igen.
Slog oss i slang med ngr nyinflyttade tjejer från, hör och häpna, skövde. Lite roliga diskussioner följde, kan dock inte med säkerhet redogöra för vad det gick ut på.
Jaja, det om detta. Träffade på Sälen Korpsson på vägen hem, han var ju lite av min stand in under sommaren och vi fick snackat lite roligt medans vi tittade på när tre poliser bröt ner ett halvfyllo på marken.

Alltid lika kul att sova 4timmar och sedan jobba..nu har vi lyssnat på Smurfarna som varit här och uppträtt. Hör av mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0