ny dag

ahh, vilken dag. uppstigning strax efter tuppen dvs 07,30 för en runda i slottsskogen på 45min sedan en lugn morgon innan vagnen kallade. Tog tag i västtrafik och köpte mig ett fint månadskort. Efter 10år av blandat busåkande känns det bra att vara laglydig även på kollektivtrafiken. Efter att ätit en hårt kryddad frukost bestående av köttfärs och bulgur gick min mage sönder lagom till jag kom till jobbet. En seg förmiddag eskalerade runt 15 tiden då vi slet in en del.
Vesslan det lilla kräket skickade ett sms till nästan alla i min telefonbok, ett sms som jag inte var så glad över att han skickade. Som jag sagt: Jag glömmer aldrig!!!

På vägen hem fick jag skjuts av Jompa, vi åkte och fyndade thaimat för 35kr portionen. Nu klarar jag några dagar till utan kylskåpet.
Gårdagens inlägg var kanske lite i överkant, var bara lite sur och hungrig, Lika bra att få det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0