3:an

Ännu en härlig måndag avklarad men jag har inte helt återhämtat mig efter lördagens utgång. Tror jag tappat min alkohol tollerans, vilket dom flesta läkare skulle tycka vara en bra sak men själv vet jag inte riktigt. Sista drickan intagen runt 04 om man ska tro slippen från baren..
En av många roliga saker som hände var att GG och Dockan lånade varandras mobiler där GG drog det längsta strået. Han skickade "Jag vill knulla" till hela Dockans telefonbok. Hörde att en vansinnig turk hade ringt upp Dockan och frågat varför i h-vete han ville kn*lla med honom, skrattade så mycket på spårvagnen att folk vände sig om. Men Docksson mina tankar går till dig, jag vet ju att responsen inte var lika rolig från alla.

Ulf Lundell ringde igår och undrade om jag ville åka på turné med honom efter att ha hört min tolkning av Öppna Landskap, jag sa att han kunde få åka på turné med mig istället. Vi ska höras mer om detta i veckan.
Gårdagens program stavas annars "Sven-Ingvar", vilken kung! Tur att jag inte hade honom i mitt "team" då hade jag kunnat åka hem efter första träffen. Att ragga med löfte om att åka på gaffeltrucks-date är helt oslagbart, att inte alla kör detta. Tror det kan bli en klassiker dock.
Gör ett väldigt blygt intryck, kanske inte riktigt som jag skulle beskriva mig själv men ett roligt avsnitt var det. Bra att allt inte framgår i bild, tex alla öl och allt vin som dracks. Något annat som är slående är vad hårdklippt allt är, som fikat som varade typ en halvtimme med kamera, blev några sekunder och det som kom med var "går du i 5:an eller.." Extra klippet på bussen var kul för oss som var där men frågan är hur kul det är för andra. En av oss tyckte det var så kul att hon somnade ;-) ingen nämnd.

Vill återigen tacka alla som hör av sig innan, under och efter programmet. Inte ofta man får så många hejjar-rop på en gång.
Jaha då torskade Frölunda för, vad är det, fjärde raka gången den här sässongen. Årskort kostar 6500kr...

Kommentarer
Postat av: Jolanta

vad menar du med att "hon somnade" kan du utveckla det?



:-) :-)

2008-09-22 @ 22:58:17
Postat av: Lena

du var himla bra men framstår som lite blyg,men sjunga va inte din grej ingen kritik bara ett konstaterande.kram!!!

2008-09-23 @ 01:37:20
URL: http://malaika.blogg.se/
Postat av: suss

du skulle kört nån amy diamond låt istället ballex. dem är du ju riktigt high på!

2008-09-23 @ 19:56:15
URL: http://throughthestars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0