taxi

Igår var det en seg dag i "butiken ovanför motorvägen", för att lätta upp svårmodet bestämdes det att jag och Dr skulle upp till Sincan och smaka på det. Åkte taxi från centralen med en taxigubbe som berättade om sitt dåliga humör och korta stubin. Han körde skitlångsamt, utan att överdriva, 40km/h, därför renderade den korta sträckan han körde mig en utgift för mig på icke mindre än 150kr. En intressant historia han bjöd på var den gången en kille på krogen försökte ragga på hans fru och taxigubben slog ner honom på babar och sen stack. Han var väldigt nöjd med att han bara betalt cash så det inte gick att spåra honom.
Sincan hade en fashonabel lägenhet med vinkyl, sånt imponerar på mig. Sinc is the new pink..

När klockan var lagom gick vi ner till Nivå där Fabian hade förberett vakterna på vår ankomst.......sedan gick jag hem ngn gång..hahah. Vaknade till att regnet vräkte ner för att sedan byta plats med solen. Då mitt kylskåpsproblem annu inte är löst måste jag, när hungern slår till, bege mig på matjakt som en varg. Dagens jakt skedde nere på stan där jag slaffsade i mig köttbullar och mos. Jag och Jimpa tog en snacka-ut-fika, där vi avhandlade dom senast månadernas händelser på ca 40min, så kan det vara när det inte händer så mycket.

Albanien-Sverige 0-0, kom igen, va fan albanien! Typiskt att det inte går något bra på tv en lördagskväll, får väl kolla på text-tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0