listan

Lördagslistan: Innehåller hots and nots.

Gött:
*Nya favoriten, roccula sallad, körsbärstomater och fetaost till vad som helst.
*Återupptäcka musik. Har kommit in i cykliska Guns n Roses återupptäckten.
*Sova gott, vakna och veta att man inte behöver gå upp på en timme, bara att rulla runt..

Nött:
*Folk som inte kan åka spårvagn. Kan verka simpelt för en världsressenär som jag men inte lika enkelt för folk som verkar sprunga rakt från 1500-talets bondesamhälle. I korthet gäller det att, om man står upp, mjuk i knäna, håll i stolpen och var med på ryck vid start och stopp. Alltför många skåningar och norrlänningar har trampat på mina vita skor genom åren.
*Gå och handla hungrig, sur redan innan maten, sur efter maten.
*Kommer bara på två pliktskyldiga punkter här, där den första var den jag störde mig på.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag älskar listor! Dessutom håller jag med dig:)

2008-10-14 @ 16:22:13
URL: http://missb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0