v-trafik

så segt att åka med spårvagnar dom går långsamt och kommer inte jätteofta i tid. Än värre är när dom går för tidigt. Detta innebär för mig som alltid kommer i sista sekunden att jag relativt ofta missar "vagnen" trots att jag ställt fram klockan två minuter men eftersom jag är ganska smart har jag lärt mig detta och efter några gånger går det inte att lura sig själv längre.
För övrigt har jag för första gången i livet fått någon form av sömnrubbningar, vaknar mitt inatten. Tror att detta kan ha att göra med mitt extrema intag av amfetamin strax innan sänggående. Eller, mindre troligt, att min kaffedrickande har skjutit i höjden. Tiden får utvisa om jag kan utesluta något.
Igår kväll hade jag en tjejkväll, ringde tre av mina tjejkompisar och snick snackade om allt möjligt. Gott att få lite kvinnlig input på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0