Blir inte alltid som man tänkt sig

Ojdå, istälet för att städa hamnade jag på stan och vips så hade jag handlat kläder och ett par skor. Som jag konstaterat tidigare, skor kan man aldrig ha för många av. Ett par skor till varje tillfälle, dessutom har jag blivit väldigt lat och orkar inte tvätta skorna längre. Det gjorde jag förut och därför har jag en hög med skor som jag köpte under min tvättperiod som jag fortfarande kan ha. Jag trodde att jag behövde långärmade tröjor av något slag men det slutade med t-shirts och piké-tröjor. När någon frågar var jag handlar kläder, antagligen för att veta vart man inte ska gå, blir jag alltid lika klädsamt tyst, vet fasen inte var jag brukar handla. Det kan vara var som helst, idag köpte jag piké-tröjorna på Zara, t-shirtsen på Carlings och skorna på Stadium. En fin blandning av affärer, men det är fortfarande inte där jg brukar handla.

Lite vågat att köpa en gul t-shirt men jag tänker att den kommer passa mig fint när jag har solat lite, bort med den gråa nyansen på kroppen och toppa med gult.
Piké är något jag fastnat för bara dom senaste tiden, lite mer uppklätt än t-shirt men ändå samma stil. Den ena tröjan är ett ordentligt fuskbygge, med inbyggd skjort-överdel. Smidigt att slippa knö in en skjorta under, mer fusk på kläder.



Längesen jag körde med Nike, men nu kände jag att det var dags. Faktiskt snyggare på än såhär




Den gula som nog får vänta tills armarna är lite bruna.



Rocka på utan droger, Kurt. Lite sent påkommet.



Fusk-tröjan, kan bli en klassiker. Alla kan fuska.



Lite seglartröja med nummer fem på armen.

Efter hemkomsten från stan, kröp jag ner i soffan och knäppte på sömnmedlet nummer ett, tv:n. Bäst är att titta på SVT för där är det ingen reklam som man vaknar till av, nu var det Plus som är ett sov-vänligt program. Perfekt insommningstiden var runt 3min och uppvakningen ca en timme. Sen var det bara att studsa upp och gå ner till Götas för att äta lite stenungsbakad pizza, vilket inte är några problem när man tränat. Nu ligger jag, kalorimässigt på plus minus noll.


Kommentarer
Postat av: stefan

Faan vilken käftsmäll det kom nu då, Nej ibland blir det inte som man har planerat men vilket kläd & sko konto du måste ha grabben handlar hur ofta som helst tur att du singel än !!!!! haha

Haaaaare gött//Stefan

2009-04-21 @ 22:53:11
Postat av: Linda

Jätte fina kläder du köpt. Ska jag vara ärlig fastnade jag mest för "fusk tröjan" och t-shirten med 5an på ärmen,men allt klär ju en skönhet;)

Kram

Linda

2009-04-22 @ 08:22:59
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ha ha han är en riktigt shop o holic Alex.. men sen tjänar han mer än många:)

2009-04-22 @ 10:49:47
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: stefan

Ja det har man nästan förstått att han tjänar bra men är man en bra säljare ska man ha bra betalt eller!!!!!! Men handla kan han grabben haha//

2009-04-22 @ 12:07:30
Postat av: -

Hej,

Det här är ingen kommentar jag vill få med i din blogg men så här är det; jag råkade trilla in här på din sida för ett litet tag sen och gillade det du filosoferar över. Har flera gånger haft ett leende över läpparna när jag inser att jag har tänkt exakt samma sak... skillnaden är bara att du orkat trockla ner det här :)



Nu till min fråga: vad säger du om en "blind-date"? Eller jag vet inte vad man kallar det, har ju sett bild på dig så helt blind skulle den inte vara för mig iaf...



Sen jag finns ju även på FB så du kan ju kolla där om du är nyfiken och inte redan stämplat mig som en heltokig flicka =)



Vänligen,

Carita

2009-04-22 @ 13:56:07
Postat av: Anna

Vita och gula kläder är alltid snyggt till sobrännan=) Är med shoppingsugen men ska vänta tills jag ska till Stockholm=)

2009-04-22 @ 14:56:45
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Alex

Grabbar,grabbar, stilla er. Har en högst ordinär lön, inget att skryta över ;-)

2009-04-22 @ 15:31:50
Postat av: Ann

Snygg fuskskjorta, men följ tvättråden noga,risk för ifärgning. För du köper väl inte bara nytt i stället för att tvätta?

2009-04-22 @ 22:14:45
Postat av: maria

Tjaba grabben!



Såg att din gamla kärlek med morsa intog Linné för några dagar sedan. Är inte det oxå ditt favvoställe?? Gillar din blogg. Mycket matnyttigt m.m. Fniss... här verkar inte så många älta din gamla liv som söker "ensam mamma". Det gör de hela tiden på Johannas Blogg så det blir tråkigt till slut. De vill se programmen om och om igen... Du verkar i alla fall lämnat det bakom dig och gått vidare... skönt tycker jag...

Har du träffat någon pingla än???

Kanske svårt just för att man är lite "känd" och att man har en blogg och ger ut sitt liv och berättar det mesta så det finns kanske inte så mycket att utforska för den som är intresserad! Eller vad tror du??



Du får lycka till i alla fall och hoppas just "hon" dyker upp och uppvaktar dig!!!



Kram



Maria

2009-04-23 @ 01:21:38
Postat av: Alex

Hej Ann!

Tack för tvättipset, hade ingen koll på det. Jag tvättar kläderna, ibland nytt :-)

2009-04-23 @ 12:15:18
Postat av: Alex

Tja Maria!

Jaha, hon var i Linné. Det stämmer att jag brukar vara i Linné eftersom jag bor i närheten. Roligt att du gillar bloggen. Roligt att folk vill se det igen, då kanske dom blir dubblet så glada när en ny säsong börjar i höst.

Det finns mycket mer att berätta utanför bloggen, sparar lite :-)

2009-04-23 @ 12:55:25
Postat av: Bordsgrannen!

Börjar bli lite orolig för dig alex..

Jag tycker att städningen hoppasöver allt för offta.

Hade ju tänkt att komma och hälsa på dig i gbg snart. och dommråttor och jag brukar inte komma så bra överens ;)

2009-04-23 @ 18:03:47
Postat av: Alex

Hej Bordsgrannen/granninnan!

Städningen har fått stå åt sidan ibland men nu är det ändring på gång, ska städa ordentligt om du kommer.

2009-04-24 @ 19:41:49
Postat av: Nina

Riktigt snygga kläder du köpt =)

Behöver du städ hjälp kan jag alltid hjälpa till ;)

Gillar bin blogg, du verkar som en skön människa.



Kram

2009-04-26 @ 00:57:28
URL: http://ninaisabell.blogg.se/
Postat av: Catrine

Du har väldigt snygg klädstil :)

2009-05-03 @ 01:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0