Brazilkort



Vad roligt det är att få vykort, knappt att jag får julkort längre. Men detta kort kom några veckor försent för att den riktiga avundsjukan ska göra sig påmind. Hade Erik skickat detta i februari hade jag övervägt att glida ner till tjejerna på bilden, kanske hälsa på Erik också.
Ska kanske fundera på att spara pengar och åka till Brazil kommande vinter, tåls att tänka på.



Men nu sitter jag själv och solar medans jag väntar på att tvätten ska snurra klart, sen träning med Jesper.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Haha så farligt är de väl inte med Ullared, de kan bli lite dyrt att åka dit bara. Men denna gången kom jag hem nästan tomhänt

2009-04-27 @ 16:09:36
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det är bara att säga till när du behöver hjälp ;-) finns alltid tillgänglig ;-)



Kram

2009-04-27 @ 16:36:03
URL: http://ninaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0