Godnatt ÖIS, godmorgon träning

Otroligt fin arena vi "fått" i Göteborg, riktigt bra matcher än så länge. 9-0 i målskillnad på hemmamatcherna. Kanonstämmning och man behöver inte ens vara rädd att bli blöt när det regnar.
ÖIS har alltid varit ett medgångslag som trots att dom flera gånger stått på ruinens ekonomisk brant alltid klarar sig, med hjälp av starka finansiärer. Men skicklighet på planen har dom helt missat att investera i. Dessvärre gick blåvitt på pumpen av Göteborgs tredje bonkelag, Häcken häromdagen men nu ska det vara slut på sånt.











Efter att jag sovit ordentligt länge idag, mötte jag upp Lill-Jeppe i Slottsskogen för att träna en sväng. Träningen ger oss också chansen att summera senaste tidens händelser. 45 minuter senare var jag tillbaka i min, ganska stökiga, lägenhet. Eftersom jag idag har äran att vara ledig siktar jag på att städa en, åtminstånde, en del av mina 45kvm. Känns väl inte som jag är i någon toppform i år heller men lika jäkla illa som förra året vill jag inte tro att det är. Ska ändra taktik, lugnt i början och öka på slutet, förra året gjorde jag tvärtom med uteblivet resultat.



Här är kittet som förflyttade mig runt idag. Tack för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så duktig du är, tänk om man kunde ha den karaktären. Men springa är inget för mig=)

2009-04-21 @ 16:26:42
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: stefan

Men du har ju 3 veckor kvar att träna på och vila samt äta pasta sista veckan så det löser sig ska du se,jag tvivlar inte på dig en sekund,Men din nya taktik känns som den är helt riktigt det är nog så man ska göra starta lungt och öka vartefter det kommer gå skitabra ska du se bara man ser possitivt på det hela brukar det lösa sig.



Ha en bra kväll ALEX hoppas du har hunnit städa lite med i lyan Hadeeeeeeee

2009-04-21 @ 17:46:08
Postat av: Anna

Svar: Tack. Ja jäkla telefon=)

2009-04-21 @ 18:00:17
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0