Promenix

Efter att fått avnjuta fotboll på trext-tv på datorn igår kändes det som en god idé att titta på folk på stan och samtidigt äta lite. Lite sommarfeeling över Avenyn igår men shortsklädda ben och uteserveringar själv behåll jag vårkänslan genom att ha skinjacka och långbyxor.

Påsken är ju en trevlig högtid eller är folk väldigt glada över påsken för att det är mycket ledighet. Har jag kanske suttit i en bubbla tidigare påskar, för nog tycker jag att det har blivit en större högtid med åren men det är väl samma sak med alla konstiga dagar som firas. Människor mår bra av att vardagsfira olika saker, även om dom i sig inte har någon större betydelse.

Står och funderar på vad jag ska hitta på efter jobbet, förhoppningsvis lyser solen med sin närvaro även kl 18, kanske en liten stilla promenad hemåt.
Under promenaden ska jag ta mig i kragen och bättra på mina inlägg, känner att jag tappat lite men får skylla på att det inte går att hålla maxnivå på 300 inlägg..

Kommentarer
Postat av: Bitta

Vems fel skulle det annars vara??

2009-04-12 @ 18:13:56
Postat av: Anonym

Du kan alltid skriva din syn på ipred! :-) Många tankar runt den lagen. Skulle vara spännande höra din åsikt!

2009-04-13 @ 08:33:28
Postat av: Jenny

Jag tycker om ALLA dina inlägg... Din blogg är berondeframkallande. Angående påsken, det bästa är som sagt ledigheten och samvaron med familj och vänner, som julen fast utan alla krav. Tror det är därför alla ser så förnöjsamma ut, solen kan ha en viss inverkan oxå.....

2009-04-13 @ 08:52:21
Postat av: Anna

Jag är mest glad över påsken för att man får vara långledig=)

2009-04-13 @ 15:13:35
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0