Sommarplaner..?

En sten har fallit från mitt bröst, har äntligen fått tummen ur och bokat med Energideklarationen för föreningen. Har börjat inse att det börjar bli dags att fundera ut vad jag ska göra i sommar. Framförhållning är inte min starkaste sida så jag ska börja planera vad man kan göra en sommar. Så mycket som möjligt men samtidigt så mycket lite att göra som möjligt.
Var på väg till Gotland förra året, stugor, båtresa middagar allt var bokat och betalt men jag orkade inte åka. Pengarna i sjön, kan man säga lite fyndigt. Ikväll ska jag sätta mig i skräddarställning och fundera ut vad som händer i sommar.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Planera inte hela semestern bara,det kan dyka upp saker som man inte räknat med;)

2009-04-29 @ 17:32:22
Postat av: Anna

Gotland vill jag med åka till, är nog ett av de få ställena i sverige som jag aldrig vart på. Alla säger att de är så fint=)

2009-04-29 @ 18:45:52
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Gotlänning

Vart var de stugor bokade? Bara lite spännande att veta:)

2009-04-30 @ 08:20:12
Postat av: maria

Hmm... sitter du fortfarande i skräddarställning och funderar över sommarplaner????



Ha det gött.



Maria

2009-05-01 @ 21:32:46
Postat av: Jonny

vi skall ju åka charter !! :)

2009-05-05 @ 12:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0