Lite gnäll

Ibland hamnar jag, hoppas inte jag är ensam om det, i situatoner där jag stör mig på folk. Imorse på bussen satt jag bredvid en tjej som satt och knäckte sina fingrar, jag stör mig något oändligt på fingerknäckeri. Värre blev det av att jag var lite allmänt grinig, var riktigt nära på att be henne hoppa av och knäcka sina små fingrar någon annanstans men så tuff är inte ens jag.

En sak som är besynnerligt är hur den här "Färjan-Håkan" kan uppnått sådan popularitet. Vad är det människan gör som är så otroligt roligt, han säger samma mening hela tiden. "Inga konstigheter" eller vad det är han säger, annars känns det inte som han så jättemycket att tillföra. Är det kanske det som är det roliga med honom att både barn och husdjur förstår honom och hela familjen kan sitta och titta på när Håkan irrar runt på en båt bland en massa fulla gruppresenärer från Flen. 
Det är väl bara jag som är kräsen, fast det är jag inte. Dessvärre ser jag inte Färjans storhet. Nu har Håkan även blivit ansiktet utåt för något bingo/spelföretag, kan säkert locka samma båtresenärer som åker med hans båt att spela bort sina Ulladres-pengar.

Lite sent påkommet men Linda, Linda, nu har jag tagit min hand ifrån dig. Blev inte särskilt imponerad över det enda programmet jag såg med dig. Har för att få mer kött på benen tittat på gamla BB avsnitt och tyvärr, jag har verkligen försökt att gilla dig men det går inte. Hoppas du har förståelse.

Kommentarer
Postat av: Milla´n

Haha,, ja du skötte snacket rätt bra =) Man fick juh ingen syl i vädret juhee !! Ja vet men elvan går juh åt fel håll.. Ja tar trean ...



Och jag håller med fullständigt.. Knäcka fingrar e sjukt irriterande...

2009-04-02 @ 14:42:42
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Knäcka fingrar kan man få rysningar av.. Jag skulle nog bett henne sluta.. Håkan han är nog populär bara för han är så udda eller helt offline..



Ang Rosing så förstår jag helt vad du pratar om..

2009-04-02 @ 14:54:04
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker håkan kan vara rolig, eller snarare pinsam de är de som gör han rolig.Ibland beter han sig som att han vore yngre än vad han är.

2009-04-02 @ 15:11:26
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Stefan

Håller helt med knäcka fingar är jävligt störande på ett otäckt sätt man får rysningar av det...........

Tänkte faktiskt samma sak häromdagen vad har programmet färjan för funktion med håkan vad ger det dom som tittar inte ett j**la skit kan man säga, borde kunna lägga pengarna på någon bättre ide.



Ha en bra kväll på dig

2009-04-02 @ 18:20:01
Postat av: Sofia

ah Alex, du är bara avundsjuk för att Håkan lyckas bättre med sin TV-karriär än vad du gjorde ...

2009-04-02 @ 18:32:56
Postat av: Alex

Sofia, du har helt rätt! Håkan ÄR ju en stjärna, hur skulle jag någonsin kunna mäta mig med honom ;-)

2009-04-02 @ 18:59:59
Postat av: Stefan

Man kan ju vara stjärna på olika sätt du på ditt sätt och Håkan på sitt. Men en sak är du banne mig stjärna på att blogga roliga intressanta underfundiga & finurligga sätt och bjuder på dig själv om du inte blivet känd via tv hade du förmodligen aldrig skaffat denna blogg och vi aldrig hamnat här eller !!!!!!, nejdu nog med credit till dig haha.............

2009-04-02 @ 19:14:47
Postat av: Emma

jag har förståelse, skönt att du äntligen kommit till insikt. Linda rosing och håkan kanske skulle bli ihop, verkar vara lika ytliga båda två..

2009-04-02 @ 19:25:50
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med dig till 100%, det finns inget värre än folk som knäcker sina fingrar. Skulle vara roligt att prata med dig coh inte bara genom bloggen, där jag läser hur din dag har varit.



Kram

2009-04-26 @ 01:03:32
URL: http://ninaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0