Still alive

Jag lever alltså har jag karaktären kvar, var på förfest och hade jättekul men när folket började dra sig mot stan tog jag det mogna beslutet att gå och lägga mig. Ska kolla om det blev några bra bilder, Andreas hade en del fina i alla fall. Bonusen var att jag, för första gången någonsin, tog en tidigare buss än vanligt. Kanske ska bli min melodi i fortsättningen att komma extra tidigt till jobbet.

Imorgon är det dags för Blåvitt på nya arenan, är det inte ett derby mot ett annat Göteborgslag... Får se om det kan bli fullt med folk, eller kommer bara familjen Allbäck.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kommer vara där, det är ju egentligen huvudsaken :D

2009-04-19 @ 12:28:51
URL: http://moollys.blogspot.com
Postat av: Kattis

Jupp fina kort var det... Mycket söt rumpa...

2009-04-19 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0