Glass i små lass

Nu har mina intressen hamnat på kollisionskurs med varandra, IFK vs DIF på lördag, årets första hemmamatch tillika första på nya arenan. Vad händer, jobb i sikte såklart. Dom två är otäckt sammanbundna med varandra, inget kneg ingen deg. Jag får be alla jag känner att sms järnet s fort bollen börjat rulla och om allt går väl fira lite efter.
 
Jag är otroligt sugen på Cola eller kanske en glass, det brukar jag aldrig vara eller i alla fall inte mer än två Cola i månaden och 5 glassar per år. Kan ha med alla hormoner som rusar runt i kroppen i min ålder.

För övrigt känner jag att jag måste ta några dagar off från allt och bara flytta ut till en koja i skogen, slut för tillfället på en massa åka runt i det ljuva livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alexander! Jag som trodde att det var nu som det hela roliga (att åka runt) började för dig?!?!? ;) Attans då!

2009-04-08 @ 18:25:11
Postat av: Linda

jag tänkte ta William till slottskogen på fredag iom at vi är lediga...tänkte bjuda med dig på lunch och första glassen i vårsolen. Kanske e det något du kan hänga med på?

Hör av dig isf

Kramar

Linda & William

2009-04-08 @ 22:59:00
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Emma

hormoner? vårkänslor??=)

2009-04-08 @ 23:06:20
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Lillan

Glad Påsk på dej! Ta det lugnt med äggen!

2009-04-09 @ 06:17:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Malin Andersson

Hmm..det kanske är så att man blir glass-sugen när solen och kärleken tittar fram.. Kram

2009-04-09 @ 09:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0