NEJ!

Nu ska jag träna på att säga nej till saker som jag inte hinner eller har lust med, allt för att få lite ro. Än så länge har det väl gått sisådär men man måste ju träna för att bli bra på något. 

Något som jag inte tackat nej till utan tvärtom ska bli jättekul är att träffa min familj imorgon på påsklunch. Vi träffas inte så ofta men imorgon ska jag och Krille tävla i äggätning hoppas jag, säkrast att mamma kokar många. 

Det har under dagen dykt upp flera alternativa och sanktionerade utgångar. Här kommer min styrka att ställas på sin spets, återstår att se hur jag klarar detta.

Bland mycket annat var det skönt att Leif GW backade upp mig i fallet Annika, kanske var jag inte helt ute och seglade. Men hoppas alla är nöjda med att Annika fick åka finplan "hem" för 684 800 kr, högkonjuktur!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det där med att säga nej har även jag svårt för ... så jag kan hålla emd dig om att det är en träningssak!! Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!! KRAAM!!!

2009-04-09 @ 15:01:41
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/
Postat av: Christer

Tjena Alex! nä politiker och brottslingar ska resa ståndsmässigt. Vi andra får ta Ryan Air. Håller med Dig och GW. Ha en bra Påsk!

2009-04-09 @ 17:03:02
Postat av: Stefan

Håller fortfarande helt med dig & GW då får det tydligen kosta vad som helst så jävla sorgligt att slänga så mkt stålar i sjön på en sådan sak, men man slutar aldrig att förvånas.



Nu skiter vi i det och ser framåt sommaren och andra glada saker som händer som Fotboll mm



HA EN TREVLIG OCH GLAD PÅSK PÅ DIG SAMT NJUT AV LIVET//KRAM STEFAN

2009-04-09 @ 18:13:24
Postat av: Lollo

Du verkar inte ha problem o säga nej till saker;)Tror säkert du kommer gå ut...

2009-04-09 @ 18:42:52
Postat av: Sara

Hon kunde la åkt båt hem, de va väll inte direkt så att hon hade bråttom hem ;)

2009-04-09 @ 18:43:34
Postat av: Alex

Christer!

Du håller väl på DIF, spännande på lör då. Ujuj, vågar ju inte titta fram om det blir torsk ;-)

2009-04-09 @ 19:56:24
Postat av: Anonym

Ja,man blir förvånad, specialcharter. T.om SAS hade ju varit ett billigt alternativ. Skönt för dig att du fick stöd av LeifGW och jag kan ju kosta på mig att tycka att man ska förlåta och ge en andra chans. De närmast berörda och säkert månfa poliser ser det nog annorlunda.

2009-04-09 @ 22:04:25
Postat av: Christer

Jo jag håller på DIF. Känns lite osäkert inför matchen. Men som Djurgårdare är jag härdad.

2009-04-09 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0