Secret party

På lördag fyller min gode vän John 30 fräscha år, ett nytt koncept vid födelsedagar är sjösatt, att åka bort från storstaden för att bryta ny mark. I helgen kommer ett lass med killar bege sig till Stenugnsbaden och dess dansgolv. Jag fick den tvivelaktiga äran att ringa och boka våra rum. Vid bokning skulle man nämna det hemliga kodordet som var; Lilla Danspaketet, kändes lite Roland från Torsk på Tallin in säga denna mening. Det kommer, vad jag förstått det som, att vara ett dansband på plats för att försöka riva hela haket. I värsta, bästa?, fall får vi kanske hjälpa dom med rivningen.
Vad det än är tror jag att det kommer bli väldigt roligt, John vet inte om det ännu och bara det är ju roligt.

För att uppnå total återhämtning har jag tajmat in min lång helg som innebär att jag kommer vara ledig även på måndag. Vill det sig riktigt väl kommer jag att hinna/orka träna både på lördag innan avfärd och på måndag, utvilad och glad.

Kommentarer
Postat av: Ann

Så trevligt det låter och vilken fin annons.

Alla trevliga tjejer i rätt ålder vet ju precis

vart de ska ta vägen detta veckoslut. Varmt lycka till!

2009-04-01 @ 18:05:27
Postat av: Linda

Får hoppas att din gode vän inte e inne och läser din blogg nu då...isf blir det inte mycket till överraskning

2009-04-01 @ 18:09:16
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Alex

Han kan inte läsa..Molgan lärde sig aldrig det.

2009-04-01 @ 18:46:58
Postat av: Emma

stenungsbaden.. sjukt roligt ställe

2009-04-01 @ 19:23:59
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Stenungsbaden menar du va?...

akta er för alla desperata 40-60 åringar :P kryllar av dom ;)

2009-04-01 @ 21:36:30
Postat av: Alex

40-60 år, wtf! Lite över min målbild.

2009-04-01 @ 22:41:14
Postat av: Milla´n

Hej!! Mmm medelåldern e ca 40 plus där =)Men man kan oxå ha sjukt kul där...

Länkade till dig i mitt inlägg idag killen.. Hoppas det e OK... Måste juh ta del av dina jeansförsvinnande och utemöbler med balkongdörren

Hoppas du fick köpt något att äta igår... Ha en toppen helg med kalas/överraskningsfesten.. //Milla

2009-04-02 @ 12:03:14
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe
Postat av: Stefan

Men Alex vad händer efter ett antal öl&shoots denna födelsedags party och det snurrar lite där uppe vem vet vilken ålderskategori du får med dig upp till rummet så var vaksam på vad som finns i glasen haha.............. annars kan allt hända.



Hoppas det blir ett trevligt PARTY för alla deltagare!!!!!! //Kram Stefan

2009-04-02 @ 13:27:38
Postat av: Alex

Inga probs Millan!

Ja du fick träffa en något speedad Alex igår. En del roliga anekdoter bubblade upp, fler finns men sparade några till en ev nästa gång. Två sidor av mig, antingen full gas eller koma.

2009-04-02 @ 14:26:19
Postat av: Alex

Stefan:

Jag ser alltid till att hålla hårt i glasen och sova ensam, det är så man undviker problem.



Info kommer.

2009-04-02 @ 14:28:04
Postat av: Stefan

Men Alex då kan du ju inte bli en super pappa som vi tror om dig om du alltid sover ensam men inte kanske när den rätta infinner sig hoppas vi hejhopp på dig

2009-04-02 @ 19:24:30
Postat av: Åsa

Jag hade i alla fall urkul med dig på Stenungsbaden, Alex!//Åsa

2009-04-16 @ 11:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0