Bortaresa

Såja, då var Lilladanspaketet avklarat. Hela hemlighetsmakeriet med resan för John gick bra, han fattade knappt någonting förän vi var framme. Vi checkade in på två rum med Jimmy och mig i ett rum och Pär, John och Zandro i ett rum. Lite snopet då det visade sig att deras sängar var dubblet så breda som våra men lite får man bjuda på. Eftersom solen sken gick vi ner till hamnen och smakade av vår medhavda dricka på en brygga. Jag som är van vinterbadare kände att jag gjort mina bad för denna vinter hoppade över ett dopp men Pär och John kände väl att dom ville närma sigmig i badhårdhet. Men det var ju inte ens is på vattnet.

Sen var det gemensam påklädning och uppvisning på partyrummet, inte på mitt rum, med en väldans massa skratt... Middagen var kanon och inte minsta tillstymmelse till kyckling.
En spännande spaning på olika klädstilar gav så skilda exempel som; tajt cykel tshirt instoppad i höga jeans och mörk t-shirt under ljus skjorta.






Likt ett rockband radade 4/5 av laget upp sig, Zandro, Jag, Jimmy och Pär.



Födelsedagsbarnet till höger.



Under the bridge.



John flyger in i bilden.



Pär inser nackdelen med återvinning, ger man dom en flaska tar dom hela armen.



Tajta byxor på John, han har större vader än vad jag har lår. Han lånade Pärs byxor och tackade med att spräcka dom i grenen.




En uppsättning olika miner. En lokal oförmåga i bakgrunden.



Pär har annammat Sex And The City drinken

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ut att vara en lyckad helg. Men de såg kallt ut att bada. Vad kallar ni ert "rockband" då =)?

2009-04-05 @ 15:59:58
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Var de många 40-60 åringar? :)



såg ut att va härligt väder där ute iaf ;)

2009-04-05 @ 16:41:11
Postat av: Sofia

Så snygg ;)

2009-04-05 @ 18:51:46
Postat av: Alex

Nej Sara, inte många 60 iaf.

2009-04-05 @ 20:25:19
Postat av: Ellebelle

Riktigt skönt gäng där med svarta jackor, solbrillor å jeans! Bra jobbat :)

2009-04-05 @ 21:18:37
Postat av: "MI"

Av en ren "slump" (har alltså inte alls blivit tvingad att gå in på din sida...samt att kommentera!) så hamnade jag här. Tror allvarligt att det kan vara Guds vilja, vilken upplevelse det var att läsa om allt som händer i ditt liv! Du har sjukt bra humor, med ironiska inslag precis där det ska vara (enligt min mening då...) samt ett härligt berättar flöde! Kanske låter starkt, men tror att jag just i denna stund har fått en idol. Längtar redan tills nästa inlägg, oh can´t wait! Hoppas nästan på att kunna få träffa dig in real life :) Okeeeeeeeeej ;)

Ha det toppen, toppen, toppen bäst Alexander!

2009-04-05 @ 21:20:08
Postat av: Linda

Gud vilka sköna soliga bilder! gillar den när du står "under the bridge"! Så fin.

Kram

Linda

2009-04-05 @ 22:32:12
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Alician

Himla bra blogg du har! Kolla gärna in min http://ladygreen.blogg.se - om miljöfrågor, fast inte så radikalt som många andra miljöintresserade skriver.

2009-04-06 @ 10:23:54
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: Milla´n

=) Ni såg ut att haft en toppen helg...//Milla

2009-04-06 @ 10:32:28
URL: http://www.metrobloggen.se/MillaMe
Postat av: Lillan

Göteborgs nya Pojkband?

När kommer första skivan?

2009-04-06 @ 10:42:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Tro mig Alex ska i alla fall inte sjunga :)

2009-04-06 @ 13:59:18
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, nej helt sant, jag kommer absolut inte sjunga! Har alltid varit svårt för mig att hitta en plats i bandet. Brukar bli ölöppnare åt dom andra.



Som jag brukar säga, jag får inte ens sjunga "ja må han leva..." på födelsedagr.

2009-04-06 @ 14:14:07
Postat av: Anonym

Här måste jag inflika...visst kan Alex sjunga...Så många ggr jag fått höra Let Me Entertain You!!!

Sen har jag även fått mig en sångstund då han försökt sig på britney spears...men Alex! Håll dig till Robbie Williams! Du fixar tonerna bättre där!

Kram



2009-04-06 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0