Upp som en sol

Som en smäck, upp imorse och ut på en underbar löptur i vårfina Slottsskogen. Hela dagen går, än så länge, på sköna mjuka moln. Bestämt mig för att utlova mer träning i veckan men det ser ljust ut. Ikväll är det öppet enda till 22 här för det ska vara "tjejkväll"..Idol-Kevin Båårg var här och "framförde" en låt, får rysningar bara jag tänker på idol.
Idag spelar blåvitt mot Hammarby och på söndag ska jag till Alingsås, håller egentligen på RIK,  och kolla Alingsås-Hammarby i handbolls semfinalen. Hoppas så klart att bajjen får dubbelstryk denna vecka.

Jag har i stort sett slutat titta på väderkartor eftersom det sällan stämmer ändå och gör det det ändå är det bara att vara glad eller ledsen. Ska vara ledig söndag och måndag men bägge dagarna ska det regna, så antingen är jag hemma och gillar läget eller så kan jag sitta ute och sola, för att passa in i min nya gula t-shirt.
På lördag har jag lovat bort mig på utflöyttningsfest, en förvirrad själ som ska flytta till Malmö av alla ställen, inget illa, inte så mycket i alla fall, menat mot Malmoe men att byta Göteborg mot halv-Danmark känns som ett nerköp. Jag vet att du har dina anledningar Jonny..

Kommentarer
Postat av: annacarin

jag har aldrig skrivit här innan, men nu känner jag att jag måste säga min mening =) det är inget fel på malmö...det är en fantastiskt fin stad...och vi ska ha sol hela helgen, så vill du använda din gula t-shirt är det hit du ska bege dig =) att skåningar pratar lite konstigt får man ta, jag förstår fortfarande inte vad dom säger efter två år i "Halv-danmark", men det är sånt man får ta...ha det bra!

2009-04-23 @ 22:00:33
Postat av: Malin Andersson

Hmm jag blir lite avis..Jag skulle med vija se Hammarby-Alingsås.. Jag får nöja med med att ha fått biljetter till Sverige-Rumänien 11/6./Malin

2009-04-24 @ 06:26:48
Postat av: Nina

Segt att jobba till 22.00 på en torsdag kväll :/. Va i allum igår på tjejkvällen, det kändes konstigt att gå där när det nästan bara var tjejer där, men folk va de iaf. De va en rolig grej, tycker att de ska fortsätta att ha de.

2009-04-24 @ 15:53:31
Postat av: Alex

Hej Annacarin!

Nejdå, Malmoe är en fin stad som jag faktiskt varit i några gånger i olika ärenden. Ni ligger ju närmare kontinenten så klart att solen når er mer och oftare. Kul att du skrev, tillslut :-)

2009-04-24 @ 19:38:58
Postat av: Alex

Ja du Nina, hårda paket att jobba till 22 men jag är ju unga och frisk så det är inga probs. Kul med många tjejer i rörelse ;-)

2009-04-24 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0