Blandade lag

Tillbaka till Göteborg efter en vända med utbildning i Stockholm, det var sol där men bra mycket kallare än på västkusten. Tåg är alltid inte kul att åka men man kan sova i alla fall och titta på roliga människor.
Innan vi åkte hem skulle vi äta och gick till ett "ställe" som hette något i stil med Tex Mex Taco, absolut bland det äckligaste jag ätit, friterad köttfärs i friterat bröd med vinägerindränkta salladsbitar. Otroligt inte gott och mycket omättande. Vid hemkomsten gick jag, Johan "Vesslan" Nilsson och Sofia till Lilla London för att ta en välkomstöl ihop med Jonny IFK, Pontus Öis och Jimmy Gais. Egentligen är Jonny den enda jag gillar men dom andra kom lite på köpet, precis som deras lag.

Efter jobbet ska jag på lite fest hemma hos Johanna, återstår att se vad denna kväll leder till men jag går som vanligt in med inställningen att stanna hemma, eftersom jobb väntar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

friterad köttfärs låter inget vidare=) Jag ska åka tåg upp till sthlm om ca tre veckor och jag gör som du och tittar på roliga människor=)Ha en trevlig kväll

2009-04-18 @ 18:41:55
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att jag fick vara med i bloggen. Tack för sällskapet i Stockholm.

Mvh

Johan

2009-04-18 @ 19:30:09
URL: http://sofialundh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0