Blandad klädsel

Då är det tid att lägga den lediga delen av sommaren 2009 bakom sig. Summeringen blir som alla andras sommar, rent vädermässigt, inte speciellt mycket sol men desto mer har den sol som varit framme uppskattats. Tycker att jag lyckats kanske bra med att inte göra för mycket, har hela tiden legat lite i underkant men precis så ska väl en sommar vara. Som dom gamla grekerna sa "sol är inte allt men allt är sol".

I fredags anlände jag hem och drogs direkt ut i ett försenat födelsedagsfirande som startade hemma hos Jimmy. Innan allt startade skulle vi till "Bolaget", vi tog en låda Hof, ställde lådan vid sidan av bandet och ställde Whiskeyflaskan och en Hof på bandet. Kassörskan knappar in och jag betalar 310 kr, när vi kommer ut funderar lite över att priset kommer vi fram till att hon missat att slå in 23 st öl, Tack för det Systembolaget!

Av någon anledning brukar kläderna åka av på förfesten, det är något speciellt med män som gör saker tillsammans. Här varnar jag för starka bilder..






Zandro och Pär sjunger lite låtar.



Jag dansade in kvällens garderobsavgift.



Ölen och JD:n är slut, dags för vidare färd till Champangen i stan Jimmy?


Lördagens begivenhet var Finnkampen, där Andreas fått tag på friplåtar undet tak, vilket skulle komma att visa sig vara på gränsen till nödvändigt. Innan friidrotten började hann vi med att kolla efter jeans till mig. För att han något att matcha mina populära glasögon med, riktades blickarna mot ett par svarta från Acne. Som efter lite testande slutligen blev köpta, bara att börja använda svarta även utanför jobbet.



Ikväll kl 19.30 kommer jag befinna mig på Ullevi för att heja fram mitt kära Blåvitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0