Lättroad/lättooroad

Idag fick jag ett meddelande där det stod i stil med att "Har sett lite avslöjande bilder av dig på nätet, googla, kanske borde du anmäla det.." Direkt börjar det rulla runt lite i huvudet.
1. Vem googlar mig plus bilder.
2. Vem skulle ha tagit bilder på mig.
3. Vem gör sig mödan att lägga upp dessa eventuella bilder.
4. Varför skulle någon göra det.
5. Varför kommer jag i så fall inte ihåg detta.
6. Undrar om det är bra bilder.
7. Hoppas att mamma inte sett dom.

När jag kom på mig själv att blivit lurad, när man skrollade nedåt stod det "läs alltid hela sms:et", ville jag ju inte undanhålla detta för mina kära vänner. Dom jag kunde tänka mig ha lite mörkt förflutet skickade jag samma sms till. Jäklar vad det bröt ut panik runtom i telefoner, en del ringde väldigt fort, en del skickade upprepade sms tillbaka.
Jag tänker såhär, tror man för gott om sig sjläv när man går på att det finns bilder ute på internet, eller är det naturligt att reagera så.
Ibland behövs det inte mycket för att göra en dag rolig.

Kommentarer
Postat av: lill anna

Jävlar vad knäckt jag blev när du skicka det till mig en gång. Haha jag kommer fortfarande ihåg det så det säger väl allt. Kram

2009-08-20 @ 08:04:51
Postat av: Alex

Åh, är jag så tråkig att jag skickat samma sms, roligt att du minns :-)

2009-08-20 @ 10:27:19
Postat av: Caroline

Jag har orsakat panik i min vänskapskrets idag... ;)

Ha, ha... tack igen vännen!



Kram, kram

2009-08-20 @ 10:45:34
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha vad roligt...

2009-08-20 @ 14:31:54
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0