Nu börjar det

Nu har semestern sparkat igång med en riktig frispark, pratade med John i förmiddags och han föreslog att jag skulle transportera min röv till Grebbestad. Jag är inte, även om jag önskar det, så spontan men jag bestämde mig för att hoppa på tåget åt Norge-hållet. Nu har jag etablerat mig i stugan och även hit når Tre´s fenomenala bredband och bloggen hittar jag till.

Hoppas verkligen att solen är mig nådig och dyker upp i morgon bitti, badbyxor och solkräm är nedpackat, så det vore väl f*n om det inte blev bad. Nu sitter vi i stugan och lyssnar på Tilly´s  barnskiva, inte den bästa skivan jag hört men dom knoppar väl snart in.

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Det blir säkert bad och soligt väder.Håller tummarna för att du får en skön dag.

2009-08-04 @ 22:28:11
Postat av: Alex

Tack Malin!

2009-08-04 @ 23:55:45
Postat av: Anna

Låter inte helt fel, här har de vart sol hela dagen. Har sutit inne på jobbet och längtat ut.Men lagom till jag slutade vid två blev de massa moln på himlen, så var de med den solningen=)

2009-08-05 @ 15:01:30
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

finns det möjlighet att "prenumerera" på din blogg? att man kanse får ett mail när du skriver? :) hade varit toppen!

det blir nog toppendagar, verkar som att solen vill titta fram nu efter allt regn!:D

2009-08-05 @ 18:48:58
Postat av: Alex

Hej Lovisa! Kan man det, tanken eller möjligheten har aldrig slagit mig. Men det skulle ju vara coolt om det gick. Berätta om du vet hur och lyckas.



/A

2009-08-05 @ 22:21:55
Postat av: Caroline

Lovisa: Använd dig av http://www.bloglovin.com/, super enkelt och bra!



Hittade hit till din blogg idag jag... =)

Fick höra av storebror som visst känner din storebror att du jobbade här på Tre! Hallå, så har du semester när man väl är i Götet och hälsar på... ;) Haha, hoppas du har en fin och mysig semester ändå!

2009-08-06 @ 23:21:32
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej Caroline och tack för hjälpen! Hoppas Lovisa läser detta. Världen, eller iaf Sverige, är ganska liten/litet. Hoppas du njuter av Gbg, jag är hemma på lördag och kommer inte undgå Fröken Madonna, ha det så kul!

2009-08-07 @ 00:01:18
Postat av: Storebror

Lillebror>> Verkar vara så att det var ingen mindre än baronens lillasyster som du fick hjälp av. Är inte världen liten så säg!? Fast det kanske är jag som är lite uråldrig, bloggvärlden är kanske inte så liten trots allt när mostrar och baroner kan dyka upp under samma bloggtak. Dags att ansluta till John Blund-förbundet!

2009-08-08 @ 00:12:40
URL: http://krillekrocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0