Break up..

Var inne i Björn Borg butiken och då hade dom den här roliga knappen att bjuda på. Vet inte riktigt vad tanken är, antingen att vara ensam och gå emot "tillsammans-hysterin" eller som tjejen i butiken sa, göra slut på fredagen och träffa någon ny på Alla Hjärtans Dag.
Måste vara bra jäkla tungt att bli dumpad dagen innan och sen att exet träffar en ny dagen efter. Nästan så att man inte önskar sin värsta ovän detta scenario. Jag sitter i alla fall säkert som dom skulle sagt i Idol.




Efter jobbet ska jag ut och äta middag, jobbar hårt för att inte behöva laga mat. Även om det är väldigt gott med hemlagat så slipper man diska på restaurang.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Jag är en 29-årig tjej, snart 30, glad och trevlig, hehe, jag gör nåt nu som jag aldrig skulle våga göra annars

Men vad skulle hända för att få en dejt med dig nån gång? :) blygt

2009-02-11 @ 21:29:35
Postat av: clue

Hej Alex. Lova nu att du/det sitter säker/t... Inte bara det du inmundigar, utan mer upplyftande sysslor ;P

HUG

2009-02-11 @ 22:08:29
Postat av: Alex

Hej Camilla!

Nästan samma ålder som mig :-) Du får leta upp mig, lite fantasi bara så löser du det.



/A

2009-02-12 @ 14:47:57
Postat av: Johanna

Måste erkänna att jag blev förvånad om jag förstod dig rätt att du är singel.... så mycket som brudarna har trånat efter dig på denna bloggen och i det allmäna snacket så trodde jag inte du skulle hålla dig singel länge.



Antingen har du för många att välja på eller är det så att du har bestämmt dig för at hitta "den rätta".



2009-02-13 @ 08:28:18
Postat av: Alex

Hej Johanna!

Många har sån stress med att hitta någon att det lätt blir fel och jag jobbar inte så. Som du skriver väntar jag hellre på "den rätta". kanske är hon inte så långt borta som man kan tro..



/Ha en bra dag och helg!

2009-02-13 @ 11:11:50
Postat av: Lillan

Hejsan!

Ja du träffar säkert någon du också. Det är väl bra att vänta tills det känns rätt. På tal om att bli lämnad och att någon hittar någon ny dagen efter så kan jag säga av egen erfarenhet att det är inte roligt. Har själv blivit det ett otal gånger av en och samma person. En del kan bara inte vara själva. Men inte fasen känns det så roligt om man haft lång tid tillsammans och den andre hittar någon direkt. Då undrar man ju om känslor finns överhuvudtaget. Ha det gott

2009-02-13 @ 12:30:19
Postat av: Johanna

Låter som att du har nån på G. Nått du vill skvallra om ;-)



Ha du oxå en toppen dag och en bra helg!

2009-02-13 @ 13:46:29
Postat av: Lollo

lycka till med o få till en date med honom ;)

2009-02-13 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0