Full (vit)sula

Nu har jag jobbat flera dagar på raken, då känns det verkligen som jag är värd att åka på en liten weekend till Vaxholm och bli robbad på pengar. Gårdagskvällen var en av dom bättre på länge med tacos som för dagen var extra goda, lite film och allmänt gott humör.
Innan jag åkte helt hem, sprang jag på dom....skorna, vita, of course. Hade ett par svarta på mig men bytte till dom här när jag åkte hem. Som alltid var jag lite nervös, tänk om någon klumpfot trampar mig på dom nya men jag klarade mig hem.




Tidigare under dagen var jag inne på Standard och fick då med mig dom här två skjortorna. Lite cool detalj på skjortärmarna nedtill..






Färgen på pikén kommer inte till sin rätt men den är svar/brun/grå. Har den redan i svart, vit och blå så detta blev ett bra mellanting.

Hur som, nu pilar jag till stockholmståget som jag siktar på att hinna med.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Glöm inte att vara cool och stenhård i poker racet visa din stenhårda blick och lura skiten ur dom så blir du inte black och ge dig när handen är allt för usel!!!!!!!!!!



Ha en trevlig helg i Vaxholm och njut av denna trevliga tillställning bland lite kändisar.



hade gott Alex

2009-02-21 @ 10:15:51
Postat av: Maria

Hej Alex! Hoppas du hann med tåget. Snygga skor och jag gillar skjortan, detaljen gör det lilla extra. Det känns som jag ligger i lä på shoppingfronten jämfört med dig ;-)...vill du ha en "personal shopper" i Stockholm så har jag koll på dom coola ställena ;-)



Lycka till på pokerkvällen och visa att du har ett riktigt pokerfejs ;-).

2009-02-21 @ 11:33:04
Postat av: Linnea

Fina skor!Skjortan också, men tröjan ser faktiskt lite ful ut, men det är väl som du säger att färgen blir konstig.

2009-02-21 @ 18:23:33
Postat av: Linda

Du har smak Alex! Det gillar jag. Jag Har ju suktat efter liknande skor nu ett tag. Så när jag köper dom så härmar jag dig ej!



Kramar om dig

/Linda

2009-02-22 @ 00:32:22
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

fina kläder du köpt !!!

2009-02-22 @ 01:37:39
URL: http://[email protected]
Postat av: Ellebelle

Vad har du gjort uppe i sthlm igen? spelat play station som förra gången eller vad det var :P =). Skit snygg skjorta!

2009-02-22 @ 16:35:34
Postat av: Alex

Hej Maria!

Jag kan kanske skulle behöva någon som lägger upp en köperutt när jag kommer till Stockholm så kan jag göra det mer effektivt. Smakråd är alltid välkommet också.

2009-02-22 @ 22:52:11
Postat av: Maria

Det börjar låta som mig ;-), är också en tidsoptimist ut i fingerspetsarna, känner igen mig med att vara ute i sista stund till tåget...skulle vilja se ditt löpsteg när du sprang sådär snabbt!! Du är välkommen, återkom när du är shoppingsugen ;-), kanske avslutar köperutten med "Shopaholic"....en film som jag måste se ;-)

2009-02-23 @ 22:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0