Ajajaj

Ajaj, min ganska lösa teori kring manliga smörsångare har fått nytt vatten på kvarnen. R Kelly gillar småtjejer, under 15, och att även kissa på dom. Chris Brown, som jag förövrigt gillar, har slagit sin flickvän Rhianna i en bil i LA. Mina tankar går såhär; R`n`B och soulsångare sjunger bara lungt och fint om kärlek och även kärlekens smärta men när R Kelly glider ner från scenen är han sugen på mer hardcoresaker, typ kissa på tonåringar, än det han sjunger om. Dom får inte utlopp för sina innre känslor på scenen utan måste ta ut det i verkliga livet.
Läste att Jay-Z, som väl är Rihannas "upptäckare", lovar Chirs Brown ordenligt med stryk. Kan bli intressant fortsättning på detta.



Kommentarer
Postat av: Stefan

Sorligt om det stämmer det med Chris Brown en av mina favoriter, men med lite erfarenheter av media så ska man inte ta allt som skrivs för allvarligt dom har en förmåga att överdriva och vinkla det hela så det skapas rubriker/// haree gott IFK

2009-02-12 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0