Grattis bror

Blir lika besviken på mig själv varje morgon när jag inte orkar gå upp i tid för att kunna ta det lungt och hinna med allt innan jag sticker iväg. Att gå upp klockan 08 är inte direkt tidigt, många har redan jobbat både 1 och 2 timmar, ändå går snoozen varm och jag måste stressa. Kanske borde lägga mig tidigare men det verkar inte spela någon roll, kanske är mer träning receptet på tröttheten.
Nog om detta, idag fyller min kära storebror år han är 6 år äldre än vad jag är. Vi är på många sätt ganska lika, detta märkte jag inget av när jag var yngre men ju äldre man blir desto fler likheter ser man. Det, enligt mig, mest olika draget är väl att han är mycket, typ 1.75,  kortare än mig men det var hårdare tider på den tiden och gröten var inte lika stark som den som jag fick.
Så idag ska jag iväg och smaska tårta.

Kommentarer
Postat av: Lonk

Naaaew! Haha ;)

2009-02-09 @ 12:59:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Storebror

Tack mellanbror!

Känner att det kan vara på sin plats att påpeka att jag alltså inte 1,75 m kortare än Alex vilket man skulle kunna förledas att tro av honoreringstexten. Skulle allt se ut det om jag var 13 cm lång (eller att Alex var 3,63m).

Igår fick jag förresten chansen att via kylslagna fältstudier understryka lillebrors till viss del ifrågasatta antagande angående vissa EMS-fenomen.

Japp, ikväll står tårtan dukad även för fabrorn (ja snart 31) som inte vill bli stor ;-)

2009-02-09 @ 14:44:08
Postat av: toby

http://www.facebook.com/inbox/?ref=mb#/group.php?gid=56992013361&ref=ts



känner du dig träffad eller? haha

2009-02-09 @ 16:38:22
Postat av: Alex

Haha! Jag visste att du skulle slå mig på fingrarna, vad jag än skrev. Du är lagom lång Krille, någonstans mellan 13-175cm.

Vem vill bli stor. Bra reflektion ang EMS-fenomen, fattade först inte vad du syftade på. Tack för idag, även om det var kyckling!

2009-02-09 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0