Why me?

Blev  lite förnärmad när jag gick in på en blogg (Lillan´s) som skrivit till mig och möttes av detta citat från henne:

"Jag har haft förspel... ...det vill säga sett på Matte i Bygglov!
Oh my....den mannen kan få mej att lämna både hem och barn;)
Sedan har jag lyckats slumra till också..och DET var då rakt inte meningen!
Drömde men inte om Matte utan om Alex i Ensam mamma söker???? What??
No reason ...förutom att jag i morse då skrev några kommentarer till honom
men det ska ju inte påverka drömmarna va??
Visst.....killen är söt men ingen förspelsdrömkille ju!"

Aldrig varit med om något värre, ingen förspelsdrömkille! Jag står chockad och förtvivlad med detta citat ringande i öronen och svidande i ögonen. Jag trodde att det bestående minnet av mig skulle vara bättre än så, i och för sig har hon aldrig träffat mig men hon kanske sitter på förstaklassig inside-inforamtion.
WTF, bygglovs Matte, vad är det för tjomme? Är han snart 31 år, tränar aldrig, äter på Max flera gånger i veckan, utsedd till kompisgängets snyggast 2004 och 2008 mm mm?

Som om inte detta räcker fick jag höra ett hårt rykte om min person, orkar dock inte delge er denna information idag, dagen är redan alltför tung. Måste söka upp källan OCH jag vet att man aldrig ska säga A men inte B, i detta fall är det dock befogat.

Ikväll är det Grand Slam MF After Work, laddar min mobilkamera med batteri för att kunna styrka minnena från kvällen.

Kommentarer
Postat av: Lillan

HAHAHAHA! Sorry killen;))Men jag erkände ju att du var söt iallafall!;)

2009-02-18 @ 16:46:07
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

After work känner jag till men Grand Slam MF??

2009-02-18 @ 17:14:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: marie

Bygglovs-Matte är så överreklamerad tycker jag :P Och nog verkade alla tjejer tråna efter dig när jag såg dig på krogen sist :D

2009-02-18 @ 17:19:08
URL: http://mirrorgirl.webblogg.se/
Postat av: Lillan

Och rassel och pling så fick jag insideinformation serrö Alex:) Tänk var internet är fiffigt;)

2009-02-18 @ 17:31:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahha jag kan bara hålla med marie ... och sist jag såg dig ute så hade du en FLOCK beundrare omkring dig ... att du bara orkar ....

2009-02-18 @ 17:35:00
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Linda

Kan absolut inte förstå varifrån hon fått att du inte skulle vara en förspels kille! Jag hade absolut velat testa för att se om detta stämmer eller ej=)



Och det du berättade...Ta absolut inte åt dig!!!uppenbarligen känner personen i fråga inte dig.



Ha så trevligt ikväll

Kram

/Linda

2009-02-18 @ 17:44:17
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Paméla

Haha va söt du è men du vet ju att du är en väldigt mysig förspelskille så du har inget att vara orolig för (Blink) ser ju fram tills vi ses ingen..... Så där har du ingen konkurrens ler

2009-02-18 @ 18:07:53
Postat av: Lillan

Nämen hallå ! Fått för mej och fått för mej...;) Har väll aldrig tänkt på Alex så helt enkelt;) Får väll ta och omorganisera mina krav på män då kanske:)

Men å andra sidan verkar du ju ha fullt upp av beundrare och Matte verkar jag få ha för mej själv så...:)

2009-02-18 @ 18:13:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah nu börjar till och med tjejerna du vart med blogga på din sida.

Den rätta......kanske??

Detta var riktigt underhållande :-)

2009-02-18 @ 20:10:26
Postat av: charlie

lilla gubben. du behöver inte oroa dig. jag är säker på att många tjejer drömmer andra drömmar om dig, trust me! du är söt, ingen tveka om saken. haka inte upp dig på vad någon tjej som du inte känner skriver. ha det så kul nu i kväll. kram!

2009-02-18 @ 20:34:22
Postat av: Stefan

Ja du man får passa sig i denna internet world!!! men du Alex behöver inte vara chockad är ju bara bra då behöver du inte lägga någon energi på henne som bara tyckte du var söt men hon kanske är trevlig ändå haha.... utan får du satsa på dom som ser andra sidor av dig, rykten skall man som sagt va aldrig ta på allvar räcker nog om du bara är dig själv grabben så blir det bra.

haaaaaaaaaaaaaaaaaare gött

2009-02-18 @ 21:32:21
Postat av: Lillan

God morgon! Kors! Hur det kan bli för att man råkar drömma "fel"..

Tur man har humor:))

2009-02-19 @ 06:39:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Johanna 2

Håller med Johanna! Här var det livat! :) Är så underbart med rykten.. Häromveckan satt jag tydligen och var helt förstörd på jobbet efter att ha fått positiv feedback från chefen. Jag kan inte ha haft det lätt! :D Det behöver liksom inte finnas någon logik alls, bara det är roligt att prata om... Ha en trevlig helg!

2009-02-19 @ 08:49:32
Postat av: lina

hahahahahahaaha.. komiskt.

2009-02-19 @ 10:07:23
URL: http://missthinkalot.blogg.se/
Postat av: Alex

Det här blev ju både roligt och avslöjande :-)

2009-02-19 @ 13:03:28
Postat av: Stefan

Ja kan man säga alltid roligt när det rör sig åt olika håll o kanter det är det som gör din blogg så levande och bra & rolig



Hadeeee........................

2009-02-19 @ 13:05:59
Postat av: Johanna

Så är Pamèla den nya tjejen i ditt liv?? Hon pratar ju rätt gott om dig och verkar ju veta av erfarenhet :-)

2009-02-19 @ 13:16:09
Postat av: Lillan

Ja du ser ...det lönade sej för dej ju;)

Men nu så! In med ett nytt inlägg ...börjar bli lite tjatigt med detta tycker jag!:)

2009-02-19 @ 13:17:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: marie

haha, shit va alla e nyfikna på ditt liv då :P

2009-02-19 @ 16:35:32
URL: http://mirrorgirl.webblogg.se/
Postat av: Ellebelle

hur gick det med minnena från kvällen, försvann dem med bilderna ;) :P

2009-02-19 @ 23:15:27
Postat av: Ellebelle

Wow vilken diskussion som det var här bland kommentarerna! Rolig läsning, har dock inget själv att tillägga om saken :P

2009-02-19 @ 23:18:43
Postat av: Alex

Welcome Back Ellebelle!

I bildfrågan måste jag konsultera kamreamannen/kvinnan. Lika bra att du håller dig neutral i bygg-matte vs alex frågan, så slipper det bli en massa missförstånd..

2009-02-20 @ 00:23:52
Postat av: Emma Cervinus

Haha det var ju störtkul! kanske inte helt sant men kul ändå=P

2009-02-22 @ 17:33:59
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Lovisa

asså jag måste då säga att bygglovsmatte han e ju enormt snygg, men du ligger då inte långt efter! :D kan förstå att tjejerna flockas kring dej ;)

2009-03-06 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0