Checklista

Lämnat in kostymen på kemtvätt, check.
Kommit på en bröllopspresent, check.
Köpt hårstyling, check.
Handlat lite t-shirts, check.
Sammantaget en mycket bra dag utanför arbete och måsten.


Har lagat en smaskig rotfrukts-panna i ungen med ryggbiff till. Dessutom köpt på mig mycket frukt till min fina råsaftscenrtifug. En käck apparat som man kan slänga i vad som helst i och ut kommer en god saft. Morötter, gamla kaffefilter, äpplen, apelsin, selleri, ananas, skosulor mm. En rolig sak är att man kan uppleva helt nya smakupplevelser och väldigt nyttigt.

På fredag möter Blåvitt Rocknrollhättan i en träningsmatch, dessvärre redan vid 17-tiden så jag hinner inte titta på den. Hoppas laget och spelarna är taggade och håller hela säsongen så att jag får vara med och lyfta pokalen i år igen, den är bara utlånad till Kalmar över vintern.

 

SM-guld, check!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nja det undrar jag om ifk tar sm guld .. lite fel lag .. men lycka till !:)

2009-02-10 @ 22:49:15
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Stefan

God kväll på dig grabben.....Du verkar vara en hejare på att laga god mat och framför allt du tar dig tid att göra det bara det är starkt gjort måste man säga. annars kan det vara tråkigt ibland att laga mat om man ska äta ensam roligare om flera.



jaja slänger du gamla kaffefilter lär det bli stopp du skämtare och knappast så god dryck heller!!!!!



Men du har IFK lag till att ta guld i år ser inte truppen lite tunn ut eller är det några som ska ta steget fram i år och avgöra....tveksam men den som lever får se till hösten!!!!!!!!!!!!!!! så sug på bilden när du kan nu.



Ha en bra natt och morgondag///steff

2009-02-10 @ 23:35:29
Postat av: Christer

Sorry Alex, i år ska pokalen hem till Klocktornet igen. Det ska Zoran och grabbarna fixa.

2009-02-11 @ 01:18:40
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Ja du Alex.. Checklistan ja, du skrev inte med att du delegerat ut vissa uppdrag :)

2009-02-11 @ 11:50:44
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ledesen att säga de men det blir inte Ifk som vinner i år utan pokalen kommer hem till Helsingborg så HIF vinner

2009-02-11 @ 19:27:04
Postat av: Alex

Ajaj, många som inte tror på Blåvitt-guld. Ska bli spännande att följa serien.



Mr Kryckan: Ledsen att jag glömde berätta att du ska hjälpa mig att hämta på kemtvätten. Vill ju verka som jag hinner med allt..

2009-02-11 @ 23:04:42
Postat av: Köhler

Vem har tagit det snygga fotot på dig????

2009-02-13 @ 11:59:10
Postat av: Jessica i Skövde

En het träningsmatch vore att överdriva, fy tusan va kallt det var! ;) Men väl värd att se trotts kyla!! :D Ska bli kul att följa dem i år!

2009-02-14 @ 00:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0