Kungligt

Min kära moster lyckades förekomma mig i ämnet, Kronprinssesan och Gym-Danne. Inget ont, vad jag vet, om den gossen. Kanske precis vad Kungafamiljen behöver i förståelse, en man av folket. Fram tills för några år sedan kunde väl dom flesta killar känna igen sig själv i honom, en vanlig kille med vanliga intressen och umgänge. Nu kommer han få det betydligt mer svettigt, varje steg resten av hans liv kommer bevakas och kommenteras. Det spelar ingen roll vad utgången av hans och Victorias bröllop blir, alltid under journalisternaslupp. Fram tills döden skiljer honom från jordelivet. Jag tror inte någon är avundsjuk på Daniel, om man bortser från att Victoria verkar vara en trevlig tjej som dessutom är prinsessa.
Jag önskar dom vekligen lycka till, smygrojalist som jag är.
Nu slog mig tanken att man kanske skulle åka upp och kolla in bröllpet nästa år, kommer ju säkert bli något utöver det vanliga. Kanske kan få en skymt av Madde också.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Ja det verkar ju som att Kärleken, kan, övervinna allt :D Det krävs nog oxå en extra speciell kille eller tjej som klarar av allt vad det innebär att gifta sig med en kunglig person. Ha en bra dag!

2009-02-25 @ 11:57:50
Postat av: Anonym

eller så kmr du till självaste ockelbo o kollar in dom... muhaha ;)

2009-02-25 @ 12:18:49
Postat av: Marie

Ja det avr verkligen på tiden...tycker jag...annars hade kanske vår monark försvunit...tycker hur som helst att det är ett vackert par...passar kanon ihop...ja stick du till deras bröllop o kolla in Madde...tycker jag är en bra ide..hihi...kramiz!!

2009-02-25 @ 19:50:17
URL: http://emilbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0