Körslaget, snackisen...

Nu är det nya saker på gång, ska bli sjukt roligt att representera min hemstad i körslaget. Informationen läckte lite olyckligt ut på tågresan hem från stockholm, jag trodde det var officiellt men det var det tydligen inte. Lite för tidigt för Janne Scherman´s smak men vi var har snackat ut och det var okej så länge inte allt för många får nys om det.
Framgången har knappt stigit mig åt huvudet men jag känner att det är helt rätt forum för mig att medverka i. Jag har många fina låt-förslag som ska framföras, jag hoppas alla röstar på mig. Kanske blir det någon form av sommarturné likt Robban Wells framgångsrika resor runt om i landet. Men man vet ju aldrig kanske inte ens folk som köper biljetter men det är värt en chansning.

Smygfilmingen finns att skåda på youtube, beklagar den något knackiga kvaliten, det är i alla fall jag med mörkt hår som pratar.

http://se.youtube.com/watch?v=yb624LYzxlg



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du är så @"/6+sexig så jag spricker.

Lyckos den tjej som får dig. Me dregglar



Kram

2009-02-04 @ 08:09:15
Postat av: Lollo

Hej Alex!

Snygga bilder när du är smikad...

Lycka till med det du håller på med!!!



Kram Lollo

2009-02-04 @ 14:09:10
Postat av: Ellebelle

Ja bara med den där outfiten kan du säkert komma långt i körslaget! ;)



Blev bra paff när jag nyss såg i hotmailen att " Alexander Sideby har skickat ett meddelande till dig på facebook ", wtf?! Kul iaf, men du behöver ju inte avslöja mitt namn här :)

2009-02-04 @ 19:50:20
Postat av: Anonym

Vad kul men förstod att det var för tidigt att det skulle läcka ut, läste kommentaren från Niklas Alexandersson och då hajade jag till. Alex i Körslaget?!

När ska Körslaget sändas nästa gång, till hösten?

Det har ju nyss varit final i säsongens Körslag.

Lycka till med framgångarna!

Kram

2009-02-04 @ 21:49:01
Postat av: Sofie

Åh jävlar vad het du är

2009-02-04 @ 23:40:39
Postat av: Pilla

Snygga muskler...

2009-02-05 @ 08:31:06
Postat av: Alex

Dom måste börja handplocka oss sångtalanger innan vi blir upptagna med andra projekt. Tidigt, ja men helt rätt i tid.

2009-02-05 @ 13:19:50
Postat av: Maria

Ursäkta om det här upplevs som negativt men jag är ett stort fan av körslaget.Som jag har förstått det är det väl sådana som har ngn slags musikerfarenhet som får bli körledare i körslaget. Men du har kanske ngn dold musiktalang?

2009-02-05 @ 19:48:14
Postat av: Alex

Tja Maria!

Upplevs absolut inte som negativt, tanken är nog att dom ska bredda sig lite till nya omgången och tänka i nya segment. Jag har sjungit både födelsedagar, jul och midsommar så sången kommer nog lösa sig. Lite nervös är jag för tonhöjningar och snabba kast och taktbyten.

2009-02-05 @ 22:30:43
Postat av: Linda

Jag har hört Alex sjunga...och jag kan bara säga att KÖRSLAGET skulle slå vilken musiktävling som helst om han fick uppleva sin dröm som körledare!!!



/Linda

2009-02-05 @ 23:02:15
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Linda

Alla skriver att Alex e het,sexig,snygg osv...ingen har skrivit fin!Så det får bli mitt ord;)



Kram

Linda

2009-02-05 @ 23:11:19
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Sellable

alex - hahahahahaha.. störd du e.. detta kommer spåra ur :D

2009-02-06 @ 08:46:20
Postat av: Nathalie

Kul att ingen förstår att du driver! Jag tror inte att du skulle ställa upp i det där programmet om du ens fick chansen, eller hur? :)

2009-02-08 @ 11:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0