På G e d.

Nu har jag spice:at upp min Friend Tones när/om någon mot förmodan skulle ringa mig till Megadeth´s Sweating Bullets och Robbie Williams Let Me Entertain Me You. Roliga grejer det där, en del tycker det är bara ett jävla oväsen men många börjar dansa av glädje när tonerna strömmar ur mobilen.

Jag trodde jag låg helt i fas vad det gäller planerandet av min resa till bröllopet på lör men nu börjar jag inse att jag snarare ligger i ofas. Ingen present köpt, inte styrt upp resan, kavajen måste in på kemtvätt och jag börjar tvivla på slipsen jag köpte. Är bara ledig på tisdag då måste jag lägga i växeln och ordna alla sakerna. Saken är bara den att när jag är ledig har jag otroligt mycket annat att stå i, ska försöka prioritera det som är viktigt, typ bröllopet.


När jag var i Stockholm förra veckan fick vi en singel av eventföretaget som höll i trådarna. Enligt dom "The next big thing" i musikbranchen. Faktiskt helt ok, slår väl dom flesta Idol och schlagerlåtar, kanske ingen jätteprestation i sig. Lyssna in er på henne och kolla vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Karolin

om du tvekar på slipsen , släng upp en bild oh låt oss tycka till då ;)

2009-02-09 @ 18:46:55
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alex, jag trodde att jag skulle ha något mer smaskigt att läsa när jag kom hem, bättre kan du... Fantomen klår ju dig i nuläget!

2009-02-10 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0