Linda Rosing

Premiär för "Linda Rosing Söker Ingen Mer Badboy" ikväll på kanal 5. Måste bara hinna se denna underbara programidé. Inte helt olikt ett program jag själv varit/är en del av..? Har inte riktigt satt mig in i dom exakta komponenterna i programet, trots, eller tack vare, det ser jag fler likheter än olikheter med EMS.
Ensamstående mamma i 30+ åldern, som hoppas hitta den rätta, barn på vägen, ursprungligen eller fortfarande från småstäder. Finns kanske ännu fler likheter. Killarna Linda ska testa på har väldigt divergerande åldrar, från 19-44år. Hon söker i det breda registret, den enda gemensamma nämnaren, som jag kan se, är att alla är svarthåriga. En sak som jag uppmärksammade är att hon vill ha långa killar eftersom hon själv är lång, dom ska vara minst 183cm. Känns som Fadde-boy inte riktigt nådde upp till dom måtten..
Jag gillar faktiskt Linda, tror att hon inte riktigt är den typ som frammålas som. Det jag kan tycka är att hon borde hoppat över läppförstoringen eller vad det nu var.
Jag ber att få återkomma när jag titta på kvällens premiär och Linda om det inte gick bra kan du skicka ett sms (0735337867) så kanske vi kan ta en kaffe någonstans och snacka lite.







Vet inte vad mamma skulle säga om Linda dök upp som på översta bilden, jag föredra den undre. Detta visar bara vilken kameleont Linda är. Kan röra sig både hos svärföräldrar och på Malmskillnadsgatan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh herre gud!!!!Linda har nog missat vad lagom är!Blev ju tok nockad av dessa bröst när bilden kom upp!!!

Nä måste nog säga att hon var betydligt sötare när hon var deltagare i BB

/Linda

2009-02-24 @ 12:29:07
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, man kan ju undra var på vägen det gått snett om hon tycker att "läppjobbet" blev lyckat, ser inte klok ut, och jag håller med dig Alex, den nedre bilden är mer till hennes fördel. Tydligen ska hon vara med i en annan programsatsning och leka i gyttja... /Anna

2009-02-24 @ 15:24:27
Postat av: Emma

du kanske kan hitta en kärlek som inte är på tv annars haha?!=)kan väl inte vara så svårt

2009-02-24 @ 18:35:37
URL: http://ewc.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Jag ska oxå absolut se programmet! Men nånstans käns det som det bleknade en aning då jag hörde och såg kronprinsessan Victoria och hennes Daniel gå ut officiellt med att de har förlovat sig! Det får en verkligen att stanna upp och få tillbaka hoppet om att själv hitta den som är rätt för en :D, om tjejen som är Sveriges kronprinsessa hittat kunnat hitta rätt trots hennes "position"! Ang. Linda R. så hmm tycker jag inte att hon är det minsta fin eller snygg, har även sett henne på ganska nära håll här i Sthlm. Om vi nu ska jämföra... så tycker jag Gynning verkar ha mer o komma med än Linda. Hon verkar vara så mkt mer exchibisionistisk (stavas?!), Gynning verkar vara en enorm konstnärssjälv med ett djup som är hur häftigt o facinerande som helst, att döma av hennes blogg :). Sådär ja, phu! :P

2009-02-24 @ 19:31:38
Postat av: Ellebelle

Ang. Lindas program såg jag att en kille fr Gällivare eller vad det var, som var en av " Frusna män söker ", sökt sig till Lindas program! Modigt o lite lustigt på samma gång att gå in i ett liknande program som han själv varit deltagare i och var den som fick välja tjejer att dejta. Men självklart är det ju upp t var o en om man pallar o vara med igen lixom!

2009-02-24 @ 19:34:03
Postat av: Anna

Kanske hade varit nåt för dig Alex?! Västkustmän i sina bästa år söker... ;-)

2009-02-24 @ 21:59:19
Postat av: Alex

Kände mest en oskön med-ångest-känsla när jag tittade på det. Väldigt glad att jag slapp vara med. Nu blir det säkert ännu värre, vi får se. "Den rätta för Alex"

2009-02-24 @ 22:25:14
Postat av: Alex

Ellebelle, jag tror att man ska akta sig för att vara med i för många dejtingsammanhang, kan lätt te sig något desperat.

Sammanfattning; jag håller med.

2009-02-24 @ 22:33:52
Postat av: Christer

I Stockholm kallas hon av många för Linda Kosing!

Ser för jävlig ut efter alla ingrepp.

2009-02-24 @ 23:13:24
Postat av: Moster

Hej

På den här bloggen verkar det bara vara Ellebelle som är lite uppdaterad i verkligheten.

Bara Ellebelle har uppmärksammat att kronprinsessan äntligen fått förlova sig med den hon älskar. Vare sig man är royalist eller inte, så är det ändå en händelse av betydelse för vårt land. Det är ju Victoria och Daniel som i framtiden ska representera landet. Och som kärlekssaga måste det väl ses som det mest romantiska i Sverige just nu. Daniel - en skötsam och idrottsengagerad kille från landsorten Ockelbo - har fångats upp av den blivande drottningen.

Kanske du Alex kommer att ta med händelsen i din nästa bloggkrönika. Men inget spydigt om Daniel - tack. Då skulle du nog få spö av hela Ockelbo.

Såg en del intressanta inslag på TV i går angående bakgrunden till kärlekssagan och Ockelbofolkets sätt att förhålla sig. Men det var ju medan de flesta av er satt och stirrade på Linda Rosing.

Ha det bra Alex (och ni andra också) även om du nu missat Victoria, så finns det helt säkert en "prinsessa" för dig också - kanske nånstans där du minst anar.

Kram

2009-02-25 @ 10:28:47
Postat av: Ellebelle

Jag är fortfarande uppe i ruset av att Victoria o Daniel ska gifta sig, det är ju hur häftigt som helst! :) har varit lite av en royalist sen jag var liten. Trots alla sändningar o inslag hann jag med Rosings program som ändå var okej... hade iaf lite inslag av händelser som fått mig o vilja se vad som händer nästa gång. Vem är killen som kommer dit o knarkar?! O vem är den där Linda egentligen? ... tjejen i hennes panel har ju tydligen hoppat av.

2009-02-25 @ 11:54:52
Postat av: Caroline

Jag vet inte om Rosing är så mycket o diskutera. Men jag diskuterar gärna något annat... ;)

2009-02-27 @ 12:07:49
Postat av: ♥ Johannan ♥

Ellebelle; Tjejen som hoppade av Rosing's panel hoppade av för att Linda Rosing tydligen redan HAR en kille.. Rosing's försvar var att hon fortvarande var singel när programmet började spelas in. Men min tanke är då; varför ens sända programmet om hon redan skaffat en ANNAN kille? Jag vet inte varför men jag kollar så får man se vad som händer.. Men Linda hade sett kollosalt mkt bättre ut om hon inte förstorat läpparna och hälften av de brösten hade lätt räckt!!

2009-03-13 @ 14:01:50
URL: http://johannanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0